English

رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید:

نجف آباد ظرفیت معرفی به جهان دارد

رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید ظرفیت‌ها و مؤلفه‌های فرهنگی و گردشگری شهر نجف آباد را جهانی توصیف کرد و گفت: شهدای بزرگ نجف آباد شخصیتی خاص به این شهر بخشیده‌اند.

نجف آباد ظرفیت معرفی به جهان دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید شمس الدین حسینی ضمن حضور و بازدید از غرفه نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، گفت: اولین نکته‌ای که در خصوص شهر نجف آباد باید به آن توجه داشت فرهنگ ایثار و شهادت است که خود یکی از جاذبه‌ها و مؤلفه‌های فرهنگی و گردشگری است.

این نماینده مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: نجف آباد شهدای برجسته و شاخصی در عصر انقلاب اسلامی در عرصه دفاع مقدس و دفاع از حرم الله تقدیم کرده است که به این شهر شخصیتی خاص داده است و این شهر ظرفیت معرفی به جهان را در عرصه فرهنگ و گردشگری دارد.

حسینی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری نجف آباد ، اظهار کرد: شهر نجف آباد به عنوان یکی از شهرهای استان مهد هنر و کهن اصفهان، دارای ظرفیت‌های مهمی در صنایع دستی است و تقریباً آنچه به عنوان صنایع دستی استان اصفهان وجود دارد در شهر نجف آباد نیز وجود دارد و آرزو می‌کنم شهر نجف آباد و ظرفیت‌های آن بیش از گذشته به کشور و جهان معرفی بشود.

کمیسیون جهش تولید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه