English

استاندار گیلان:

مهمترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری مردم به آرمانهای انقلاب اسلامی است

استاندار گیلان با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن همگام با سایر هموطنان در کشور گفت: مهمترین پیام این حضور پرشور، وفاداری مردم به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب، شهدا و امام راحل است و امروز بار دیگر مردم ما دشمنان را ناکام کردند.

مهمترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری مردم به آرمانهای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انسجام، همدلی، اتحاد و محبت مردم و همراهی و حضور همه از هر گرایش، جناح و سلیقه و شعارهایی که می دهند در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی و دشمنان این نظام است.

وی این حضور مردم را بسیار با شکوه و گرم خواند و یادآورشد: مردم همواره در هر دوره ای انسجام، اتحاد و وفاداری خود به آرمان های انقلاب، امام و شهدا و رهبری را اثبات کرده اند.

وی تصریح کرد : این ملت همواره ثابت کرده اند که با گفتمان استکبارستیزی و مکتبی که از حضرت امام خمینی (ره) آموخته با تمام توان پای اسلام ایستاده‌ و پیرو مکتب ولایت است.

عباسی؛ قرآن، اسلام و ولایت را رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران عنوان کرد و افزود: ما نیز بر اساس این سه اصل حرکت کرده و انقلاب کردیم و چهل و چهار سال این انقلاب را حفظ کرده ایم و با صلابت و استوار همچنان پای این انقلاب و نظام ایستاده ایم.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد: اکنون انقلاب اسلامی ایران درخت تناور و تنومندی است که ثمره این انقلاب در دنیا خود را نشان داده‌ است.

وی ادامه داد: پیام مهم این حضور برای دشمنان ملت تاکیدی مکرر بر آن است که این ملت تاریخ ساز و متکی به خود است و مستقل از غرب و شرق برای آینده خود با اتکا به خداوند و توان داخلی ایران را خواهد ساخت.

وی با اشاره به اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: دشمن که همواره از این عظمت انقلاب و صلابت این ملت سرخورده شده است، اینبار هم از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نشانی از آگاهی، بصیرت و اراده مردمی است، ضربه ای سنگین خورد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهر رشت، ساعت ۹ صبح شنبه از مسیر شماره یک: سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، خیابان امام خمینی(ره)، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری)؛ مسیر شماره ۲:ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان حافظ، خیابان امام خمینی(ره)، پیاد ه‌راه فرهنگی شهدای ذهاب و مسیر شماره سه: بقعه دانای علی، خیابان طالقانی، خیابان معلم، میدان مادر، خیابان سعدی، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) آغاز شده و با سخنرانی دکتر محمد دهقان معاون رئیس جمهور خاتمه یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه