English

نماینده ولی‌فقیه‌ و استاندار گیلان مردم رابه حضور در راهپیمایی۲۲بهمن فراخواندند

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی از مردم برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند تا همچون همیشه حماسه ای از انسجام و اقتدار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را به تصویر کشند.

نماینده ولی‌فقیه‌ و استاندار گیلان مردم رابه حضور در راهپیمایی۲۲بهمن فراخواندند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه و اسدالله عباسی استاندار گیلان در این پیام مشترک، تصریح کردند: یوم‌الله ۲۲ بهمن نعمت بزرگ الهی، آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران و سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی، فرصتی‌ است تا ملّت همیشه در صحنه بار دیگر اراده‌ خویش را به رخ جهانیان کشانده و به دشمنان اعلام کنند که پای مبانی اسلامی و آرمان‌های الهی خویش همچنان محکم ایستاده‌اند.

آنان در این پیام تصریح کردند:هرساله با وجود تلاش دشمنان برای جدا کردن مردم ایران اسلامی از نظام و آرمان‌های بلند انقلاب، ملّتِ سرافراز با حضور همیشگی خود در این آوردگاه اقتدار و افتخار، دشمن را ناکام می‌گذارند و بر تداوم راه و آرمان‌های الهی حضرت امام خمینی (ره) تأکید می‌کنند.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان تاکید کردند: اینک در آستانه سالگرد طلوع آزادی، ملت بزرگ ایران به شکرانه این پیروزی افتخارآفرین در صفوفی فشرده با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پرشورتر از سال های گذشته وحدت و انسجام خود را در مقابل دشمنان اسلام و ایران اسلامی فریاد می کنند.
در ادامه این مطلب آمده است : ملت ما چون هماره حضور پرصلابت خود را در دفاع از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به معرض نمایش خواهد گذاشت و مردم مومن و انقلابی گیلان مانند دیگر اقشار ایران زمین با حضور پرشور ضمن اعلام همبستگی در دفاع از انقلاب و خون شهدا، پیروزی خون بر شمشیر را جشن خواهند گرفت.

آنان در پایان تصریح کردند: همه ما در کنار مردم ولایتمدار گیلان با حضور خود در این همایش عظیم، با آرمان های والای انقلاب اسلامی، معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب بیعتی دوباره خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه