English

دعوت مدیران و علمای کرمانشاه برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پیامی مشترک و همچنین شهردار و شورای اسلامی شهر کرمانشاه از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

دعوت مدیران و علمای کرمانشاه برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در سی و نهمین دهه فجر و هم‌زمان با فرارسیدن 22 بهمن، مدیران و علمای کرمانشاه، از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه دعوت کردند.

بر پایه این گزارش، مدیران ارشد استان و همچنین علما و روحانیون در سراسر استان ضمن تأکید بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه،هریک در پیام‌هایی جداگانه ضمن تبریک سی و نهمین بهار فجر، از مردم فهیم و همیشه درصحنه، دعوت کردند که حضور پرشور و میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه داشته باشند.

امام جمعه و استاندار کرمانشاه

در متن پیام مشترک صادره آیت‌الله مصطفی علماء نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه چنین آمده است که؛

" یوم‌الله ۲۲ بهمن به‌عنوان روز پیروزی خون بر شمشیر و یادآور ارجمندترین یادگار حضرت امام راحل «ره» که همانا انقلاب اسلامی ایران است همه‌ساله به‌عنوان آیینه‌ای تمام‌نما از وحدت و همدلی میان آحاد ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌ی سیر و منصه قضاوت سایر ملت‌های جویای آزادگی و عزتمندی در مقابله باسیاست‌های قلدرمآبانه نظام استکبار جهانی قرار دارد.

یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال و در پی دخالت‌های گستاخانه و آشکار رئیس‌جمهور آمریکا در امور داخلی خانواده بزرگ و پرعظمت ایران اسلامی، از اهمیتی مضاعف برخوردار است.

هم‌اکنون که بدعهدی شیطان بزرگ و‌ عمق کینه‌توزی آن نظام متجاوز و‌ مداخله‌گر نسبت به ملت شریف ایران برجهانیان عیان و اثبات‌شده و سیاست‌های جاهلانه آمریکا در منطقه و جهان ازجمله حمایت از رژیم‌های دیکتاتوری منطقه و تروریسم دولتی با شکست‌های روزافزون و پی‌درپی مواجه شده است، اوج استیصال و درماندگی صاحبان زر و زور و تزویر در ایجاد شکاف میان ملت عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همگان مبرهن است.

بی ترید مردم شریف و همیشه درصحنه استان کرمانشاه نیز همچون سال‌های گذشته، دوشادوش و پای به‌پای دیگر آحاد ملت انقلابی ایران اسلامی، بااراده‌ای پولادین و حضوری حماسی و پرشور بار دیگر ندای استکبارستیزی و عدالت‌خواهی خود را در روز ۲۲ بهمن به گوش جهانیان خواهند رساند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد."

شهرداری کرمانشاه

دعوت مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس آرش رضایی شهردار کرمانشاه طی پیامی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند و از مردم انقلابی و ولایتمدار کرمانشاه برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه دعوت به عمل آوردند.

"انقلاب اسلامی ایران با تمسک بر آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و تکیه‌بر نیروی عظیم مردمی و بدون هیچ‌گونه مرزبندی طبقاتی به رهبری امام راحل(ره) توانست در مقابل نظام ضد اسلامی طاغوت به پیروزی برسد و حکومت 2500 ساله‌ شاهنشاهی را به زیر بکشد.

و اکنون پیروزمندانه و سرافرازانه و با الهام از تعالیم نورانی اسلام و مکتب شهادت و ایثار در چنان جایگاه رفیعی از پیشرفت و اقتدار ملی قرارگرفته که باعث بهت و حیرت جهانیان شده است و بی‌شک دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بیش از همه مرهون تدابیر شجاعانه و پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و خلف صالحشان آیت اله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همچنین مجاهدت و جان‌فشانی و حضور با بصیرت ملت غیور ایران در همه حوادث تاریخی و لحظات سرنوشت‌ساز این مرزوبوم بوده است. امروز همه‌کسانی که دل درگرو انقلاب دارند باید با پیروی از رهنمودهای نورانی و حکیمانه مقام معظم رهبری، از بنیان‌های والای نظام جمهوری اسلامی حفاظت و صیانت کنند و دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی را دررسیدن به اهداف پلیدشان ناکام بگذارند.

لذا بر ماست که با حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن همچون گذشته با حفظ وحدت و یکپارچگی مثال‌زدنی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) بار دیگر قدرت و شکوه ایران اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش بگذاریم.

بدین‌وسیله ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران به‌ویژه مردم شهیدپرور و با بصیرت کرمانشاه، از همه دلسوزان ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده و مقتدرانه در راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه، وفاداری و دل‌بستگی خود به‌نظام اسلامی و شکوه ولایتمداری را به منصه ظهور برسانند."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه