English

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

۱۳۶ میلیارد ریال تسهیلات به باشگاه های خصوصی کردستان اختصاص یافت

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: دولت ۱۳۶ میلیارد ریال تسهیلات برای احداث، تجهیز و تکمیل واحدهای فعال بخش خصوصی در حوزه ورزش استان کردستان اختصاص داد.

 ۱۳۶ میلیارد ریال تسهیلات به باشگاه های خصوصی کردستان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،حامد جولایی روز دوشنبه اظهار کرد: بخشی از این اعتبار تاکنون به هفت طرح شامل پیست اسکیت، بازسازی و تجهیز زمین چمن مصنوعی، بازسازی و تجهیز مجموعه های ورزشی، بازسازی و تکمیل استخرهای سرپوشیده و تکمیل سالن های ورزشی سرپوشیده چمن مصنوعی پرداخت شده است.

وی با یادآوری شعار امسال با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال»، گفت: با اتمام و بهره‌برداری از این طرح ها برای بیش از ۳۸ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به اقدامات انجام گرفته در حوزه اشتغالزایی جوانان اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین ارکان اشتغال، آموزش است که در همین زمینه امسال هشت کارگاه آموزشی برای جوانان استان برگزار شده است.

برگزاری دوره آموزش نسخه‌خوانی داروخانه، تولید صابون های گیاهی، درمانی و بهداشتی، دوخت و طراحی لباس، بهداشت و کمک های اولیه، توانمندسازی مشاغل خانگی روستایی، کار با رزین (ویژه بازار کار)، عروسک‌سازی و وسایل تزئینی و گلدوزی دوره‌های آموزشی بود که وی به آن اشاره کرد.

جولایی اضافه کرد: ۲۷۰ نفر در مجموع در این دوره‌ها شرکت داشته اند که پیش‌بینی می‌شود ۱۱۰ نفر آنان موفق به جذب در بازار کار شوند.

در حال حاضر افزون بر ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی در کردستان فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه