English

شهردار سنندج خبر داد؛

افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد همزمان با دهه مبارک فجر

ایستگاه آتش نشانی و مرکز آموزش ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج به مناسبت گرامیداشت دهه فجر افتتاح شد.

افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد همزمان با دهه مبارک فجر

به گزارش خبر گزاری موج کردستان، ایستگاه آتش نشانی و مرکز آموزش ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

شهردار سنندج در مراسم بهره برداری از این پروژه اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه ایستگاه آتش نشانی و مرکز آموزش ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج از سال 94 شروع شد، اما به دلیل وجود معارض عملیات احداث سازه اجرا و پروژه متوقف شد.

سیدانور رشیدی خاطرنشان کرد: ادامه تکمیل این پروژه در مساحت کل زمین 5 هزار مترمربع و ساختمان احداثی در 2 طبقه با زیربنای 600 مترمربع شامل واحد آشیانه، نمازخانه، سالن خوابگاه پرسنل و سایت اداری در سال 1401 مجددا شروع شد.

شهردار سنندج با بیان اینکه در راستای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال که 45 میلیارد ریال آن از اعتبارات داخلی و 30 میلیارد ریال آن از اعتبارات استانی هزینه شده است، افزود: ایستگاه آتش نشانی و مرکز آموزش ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و افزایش تعداد ایستگاه های اتش نشانی به 8 ایستگاه احداث شده و امروز به بهره برداری رسید.

رشیدی اضافه کرد: براساس استانداردها و ضوابط به ازای هر 50 هزار نفر جمعیت باید یک ایستگاه اتش نشانی در سطح شهر وجود داشته باشد تا بستر ایده ال برای خدمات رسانی هرچه مطلوب به شهروندان فراهم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه