English

برای اولین بار در کشور صورت گرفت؛

افتتاح سامانه ارتباط تصویری دادستان قزوین با تولید کنندگان و شهروندان

در آستانه فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ سامانه ارتباط تصویری دادستان عمومی و انقلاب قزوین با تولیدکنندگان و شهروندان محترم راه اندازی شد.

 افتتاح سامانه ارتباط تصویری دادستان قزوین با تولید کنندگان و شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجبی دادستان قزوین در آیین افتتاح طرح های دادسرای مرکز استان قزوین گفت: این سامانه در راستای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اولویت های پانزده گانه ریاست قوه قضاییه و سند تحول قضایی در خصوص حمایت از تولیدکنندگان و با تفکر و نگاه خدمت سریع به جامعه افتتاح شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه روزهای سه شنبه هر هفته ملاقات عمومی مدیران در دستگاه های اجرایی برگزار می گردد و اغلب مردم برای حضور در این ملاقات ها با مشکل روبرو هستند تصمیم گرفتیم ملاقات های دادستانی به صورت تصویری برگزار گردد.

رجبی اضافه نمود: همچنین دفتر اعتذار در راستای نهادینه سازی فرهنگ معذرت خواهی و کاهش پرونده‌های کیفری در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین به بهره برداری می رسد.

گفتنی است بعد از افتتاح سامانه تولید کنندگان و سرمایه گذاران از کشورهای کانادا، عمان، دوبی و ایران به صورت مستقیم مشکلات خود را با دادستان و مدیران حاضر در جلسه مطرح کردند و افزایش قیمت ارز، مشکل دریافت تسهیلات، تشریفات اداری طولانی، مشکلات امور مالیاتی و... از مهم ترین مشکلاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

همچنین در این مراسم که با حضور رییس کل دادگستری استان قزوین و دادستان مرکز، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، فرمانده فراجا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، فرماندار قزوین  و جمعی از مسوولان قضایی و انتظامی و دستگاه های اجرایی در سالن شهدای مدافع حرم دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد، دفتر اعتذار و شعبه اجرای احکام حل اختلاف و میهمانسرا به بهره‌ برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه