English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم:

۷۴ نفر به مرحله کشوری بخش معارفی مسابقات قرآن اوقاف در قم راه یافتند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: شرکت کنندگان در بخش معارفی مسابقات بین المللی قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در چهار مرحله بیش از ۳۰ هزار نفر بودند که در مرحله نهایی کشوری در قم ۷۴ نفر از خواهران و برادران شرکت خواهند کرد.

۷۴ نفر به مرحله کشوری بخش معارفی مسابقات قرآن اوقاف در قم راه یافتند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری روز سه‌شنبه در نشست خبری بخش معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اظهار داشت: این دوره از مسابقات از شنبه هشتم بهمن لغایت سه‌شنبه ۱۱ بهمن در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آزمون کتبی برای تمامی رشته‌ها ساعت ۱۵ روز شنبه هشتم بهمن ماه ترتیب خواهد یافت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم ابراز داشت: در آستانه چهل و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم امسال ابتکار جدیدی طرح ریزی و بخش معارفی مسابقات به قم واگذار شد.

اسکندری افزود: برای اولین بار سازمان اوقاف و امور خیریه به بحث‌های محتوایی قرآن ورود کرده و صرفا به صوت و لحن و قرائت توجه نشده‌است.

وی گفت: امید است در سال‌های آینده شاهد برگزاری بخش معارفی بین المللی در قم باشیم.

اسکندری اظهار داشت: امسال علاوه بر بخش معارفی قرآن، بخش‌های معارفی نهج البلاغه و صحیفه سجادیه نیز مطرح است و استقبال خیلی خوبی از آن صورت گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان کرد: مسابقات قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در بخش معارفی با بخش صوت و لحن بسیار متفاوت است و رویکرد خاصی دارد و افراد اهل مطالعه تحقیق و پژوهش می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی بیان کرد: امسال مسابقات بخش معارفی در سطح ملی است و امیدواریم در سال‌های آینده به سطح بین المللی برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه