English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان:

کشف استعدادهای هنری پنهان در جشنواره هنرهای تجسمی فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان معتقد است که برگزاری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در مقیاس استانی باعث کشف استعدادهای هنری استان‌ها می‌شود.

کشف استعدادهای هنری پنهان در جشنواره هنرهای تجسمی فجر

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ، بخش استانی پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان «تجسم هنر» با هدف توسعه و رشد هنرهای تجسمی در سراسر کشور در استان‌های 32گانه برگزار می‌شود؛ این بخش از سال گذشته با هدف حمایت از هنرمندان استانی، هنرمندان ساکن در مناطق محروم و نیز تمرکززدایی از پایتخت به ساختار جشنواره هنرهای تجسمی فجر اضافه شده است.

استان هنرخیز و فرهنگی کردستان ازجمله استان‌هایی است که برای نخستین بار میزبان جشنواره هنرهای تجسمی فجر شده است. قرار است در نمایشگاه «تجسم هنر» در سنندج 55 اثر از 18 هنرمند در گالری سوره به نمایش درآید.

  به همین بهانه به سراغ «علی اصغر دریایی» مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان رفتیم و در این‌باره با او هم‌کلام شدیم.

دریایی ضمن اشاره به مزایای برگزاری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در سطح استان‌ها گفت: برگزاری جشنواره استانی فجر ایده و فکر بسیار خوبی است. عموماً رویدادهای ملی این‌چنینی در سطح پایتخت برگزار شده و لازم است تمرکززدایی کنیم و این رویداد را به استان‌ها بیاوریم. در این‌صورت، دستاوردهای مثبت بسیاری برای استان‌ها به همراه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه