English

طی شبانه روز گذشته صورت گرفت؛

امداد رسانی ماموران پلس راه اصفهان به بیش از ۴۰۰ خودروی گرفتار در برف

رئیس پلیس راه استان اصفهان از امدادرسانی ماموران این پلیس به بیش از 400 خودروی گرفتار در برف طی شبانه روز گذشته خبر داد.

امداد رسانی ماموران پلس راه اصفهان به بیش از 400 خودروی گرفتار در برف

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: با توجه به بارش برف شدید شبانه روز گذشته در محورهای جنوبی و غربی استان اصفهان که باعث یخبندان و لغزنده شدن این محورها شده است به رانندگان هشدار می دهیم از سفرهای غیر ضروری به این نقاط تا عادی شدن شرایط جداً خودداری کنند و در صورت ضرورت حتماً زنجیرچرخ را همراه داشته باشند.

وی با اشاره به امدادرسانی ماموران پلیس راه استان اصفهان به بیش از 400 دستگاه خودروی گرفتار در برف طی شبانه روز گذشته گفت: با توجه به اینکه بسیاری از رانندگان زنجیرچرخ همراه نداشتند به همین دلیل در برف گرفتار شده و باعث بروز ترافیک در برخی از نقاط شده بودند .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: جاده ها و محورهای کوهستانی به ویژه گردنه ها نظیر گردنه ملا احمد، گردنه قُرقچی، گردنه نیه، و محور داران برفگیر هستند و امکان تردد در این نقاط بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست .

زارع با بیان اینکه همواره رانندگان را به رعایت مقررات عبور و مرور، رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی توصیه می کنیم اظهار داشت: امیدوارم همه رانندگان با عمل به توصیه ها و هشدارهای کارشناسان پلیس راه که در جاده ها به صورت شبانه روز در خدمت آنان هستند سفری ایمن و بدون حادثه داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه