English

شهردار کرمانشاه:

تکریم خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم

شهردار کرمانشاه گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا وظیفه همه ما و بخشی از جهاد تبیین است که مورد تأکید و سفارش مقام معظم رهبری نیز است.

تکریم خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با دکتر نوروزی شهردار دیدار و گفتگو کرد.

دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا وظیفه همه ما و بخشی از جهاد تبیین است که مورد تأکید و سفارش مقام معظم رهبری است و بدون شک ادامه دادن راه شهدا خیر و صلاح همه کشور را بدنبال خواهد داشت.

دکتر نوروزی ادامه داد: اگر راه و اهداف شهدا بدرستی دنبال شود پیشرفت های چشمگیرتری در همه عرصه ها بدنبال خواهیم داشت و یکی از مواردی که می تواند یاد و نام شهدا را زنده نگه دارد بازدید و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران است و این مسئله یکی از دغدغه های مدیریت شهری است.

شهردار کرمانشاه افزود: تکریم خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم و در این راستا کارکنان شاغل در شهرداری که از خانواده شهدا و ایثارگران هستند را مورد توجه قرار داده ایم و این پرسنل در حال تبدیل وضعیت شدن هستند که در میان ادارات و ارگان های استان به نوعی کم سابقه است.

شهیدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم با تقدیر از زحمات و تلاش های شهرداری جهت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شهرداری کرمانشاه در تکریم خانواده شهدا و رسیدگی به آنها از ادارات پیشرو است و نمونه آن برگزاری همایش تجلیل از آزادگان است که که بسیار خوب برگزار شد و در تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر و خانواده شهدا هم بسیار خوب کار کرده و امیدواریم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با کمک شهرداری با کیفیت بهتری انجام گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه