English

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی کشور خبر داد؛

عرضه مستقیم صنایع‌دستی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازارهای مجازی

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: صنایع‌دستی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازارهای مجازی به فروش می‌رسد.

عرضه مستقیم صنایع‌دستی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازارهای مجازی

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی کشور با حضور در نمایشگاه صنایع‌دستی شهرستان ساری از  اجرایی شدن بسترهای عرضه و فروش مستقیم صنایع دستی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بازارهای مجازی و دیجیتال خبر داد و اظهار داشت: با توجه به جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ارزشیابی هنرمندان صنایع‌دستی از وزارت ارشاد به وزارت میراث‌فرهنگی انتقال یافت تا این جریان مستقل شود.

وی به سه حوزه تصدی‌گری، تسهیل‌گری و سیاست گذاری اشاره کرد و ادامه داد: حوزه میراث‌فرهنگی سیاست‌گذار، حوزه گردشگری تسهیل‌گر و حوزه صنایع‌دستی تصدی گر است که باید این سه عناصر مثل چسب فرهنگی اینها را به هم وصل کند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی کشور عنوان داشت: باید دستورالعملی برای بازار فروش صنایع‌دستی و عرضه آثار هنری در دستور کار قرار گیرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور به اجرایی شدن بسترهای عرضه و فروش مستقیم صنایع‌دستی در فروشگاه‌های زنجیره ای، بازارهای مجازی و دیجیتال تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه