English

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین:

بطور هر ۱۵ روز دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان داشته ایم

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین گفت: بطور میانگین استاندار قزوین هر ۱۵ روز دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان داشته اند و از جمله برنامه های منظم و مستمر استاندار اجرای طرح سپاس و پیگیری امور خانواده شهدا و ایثارگران است که طبق برنامه ریزی ها صورت می گیرد.

بطور هر ۱۵ روز دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان داشته ایم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، محسن آخوندی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین گفت: از اعتماد و نگاه ویژه استاندار به فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان و واگذاری مسئولیت‌های مهم به آنها قدردانی مینمایم.

وی ادامه داد: با آغاز به کار دولت سیزدهم و شروع روند تغییرات مدیریتی در برخی مناصب کلیدی و حساس استان، شاهد نگاه و توجه ویژه‌ای در انتصابات استان به جامعه ایثارگری بوده ایم که نسبت به گذشته کم نظیر است.

وی بیان داشت: اعتماد مدیریت ارشد استان به فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان عمل به وصیت امام خمینی (ره) و تأکیدمقام معظم رهبری است که باتوجه به قابلیت‌های بالقوه‌ ایثارگران بواسطه روحیه ایثار و از خود گذشتگی آنها، موجب پیشرفت و تعالی کشور در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین گفت: بطور میانگین استاندار قزوین هر ۱۵ روز دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان داشته اند و از جمله برنامه های منظم و مستمر استاندار اجرای طرح سپاس و پیگیری امور خانواده شهدا و ایثارگران است که طبق برنامه ریزی ها صورت می گیرد.

آخوندی به برگزاری منظم جلسات شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: در ۹ ماه گذشته برنامه ها و مراسم مختلفی برای خانواده معظم شهدا، جانبازان، همسران جانبازان ۷۰ درصد و آزادگان در مناسبت های مختلف برگزار شده که اغلب آنها با حضور استاندار و یا معاونین ایشان برگزار شده که نشانگر اهمیت این موضوع برای مدیریت ارشد استان است. 

وی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران استان با مشکلاتی از جمله مسکن، اشتغال فرزندان و همچنین درمان مواجهند بر پیگیری و رفع آنها در استان از طریق برگزاری جلسات و همچنین سطح ملی تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه