English

استاندار فارس:

اداره کل صیانت از جمعیت تشکیل شود

محمد هادی ایمانیه در قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیشنهاد تشکیل اداره کل صیانت از جمعیت را مطرح کرد.

اداره کل صیانت از جمعیت تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: این اقدام می تواند از فارس و شیراز به عنوان پایلوت آغاز شود تا فردی که به عنوان مدیر کل این مجموعه انتخاب می شود تمامِ وقت خود را صرف رسیدگی به مسائل این حوزه کند.

استاندار فارس، پیشنهادِ تعریف سازمان دوستدار جوانی جمعیت را مطرح کرد و افزود: بر این اساس برای هر یک از دستگاه ها در خصوص حمایت و پیشبرد برنامه های طرح صیانت از جمعیت وظایفی تعریف شود.
 ایمانیه، با اشاره به عدم آگاهی اکثر مادران نسبت به عوارض پزشکی و همچنین موانع شرعی سقط جنین گفت: این مساله که سقط جنین چه عوارضی می تواند برای مادران داشته باشد و همچنین مسائل شرعی و اخلاقی آن باید به دقت برای خانواده ها تشریح شود.
ایمانیه، در خصوص تصویب آیین نامه واگذاری زمین ۲۰۰ متری به خانواده های دارای سه فرزند از سوی هیات وزیران در شهریورماه امسال گفت: اجرای این آیین نامه باید به دقت دنبال شود و چنانچه در این زمینه کوتاهی صورت گرفت برخورد شود.

نماینده عالی دولت در فارس، با اشاره به ارائه پیشنهاد کاهش ساعت کار بانوان شاغل متاهل گفت: پیگیری این مساله در سطح ملی با جدیت در دست انجام است.

 ایمانیه افزود: با اجرایی شدن این طرح، خانم هایی که متاهل و دارای فرزند هستند ساعت ۱۲ از ادارات به منزل می روند و باقیمانده کار را به شکل دورکاری انجام می دهند.
وی ادامه داد: این قول را می دهیم که این کار را بدون ایجاد هزینه برای دولت انجام دهیم و بعد از یک سال هم رضایت ارباب رجوع، هم رضایت کارمندان و هم صرفه جویی در هزینه ها را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه