English

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

گرمابخشی بیش از ۷۰ مدیر استانی به شب یلدای نیازمندان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از حضور تعداد بیش از 70 مدیر استانی و شهرستانهای تابعه استان در منازل خانواده های مددجو به مناسبت شب یلدا خبر داد.

گرمابخشی بیش از 70 مدیر استانی به شب یلدای نیازمندان ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا طاهری بیان کرد: در این دیدارها و همنشینی ها بیش از 700 خانوار مددجو و نیازمند در استان از کمک های این مدیران برخوردار شده اند.

وی با عنوان اینکه معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ، فرمانده سپاه امیرالمومنین«ع» مدیران کل استانی، فرمانداران و ائمه جمعه از جمله این افراد بوده اند تصریح کرد: در این بازدیدها و هم نشینی ها بیش از هزار و 800 سبد و بسته غذایی و خوراکی بین خانواده های بازدید شده توزیع شده است.

طاهری با عنوان اینکه علاوه بر سبدهای غذایی کارت هدیه نقدی نیز به خانواده های بازدید شده اهداء گریده است و برای سایر مشکلات آنها نیز هم اندیشی شده است تصریح کرد: مجموع کمک های صورت گرفته در این مناسبت تاکنون بیش از 8 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و دیگر معضلات جامعه باعث افزایش میزان فقر در بین خانواده ها شده است افزود: این نهاد آمادگی دارد زمینه حضور مدیران استان و شهرستانها را در منازل مددجویان و مشارکت آنان در رفع مشکلات شان را فراهم نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه