English

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران مطرح کرد؛

برپایی ۳۵ غرفه طراحی لباس در نمایشگاه توانمندی های بانوان مازندران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: تولیدکنندگان و طراحان لباس بانوان مازندرانی نیز در قالب 35 غرفه مدهای طراحی شده خود را در نمایشگاه «چله شو» به نمایش گذاشتند.

برپایی 35 غرفه طراحی لباس در نمایشگاه توانمندی های بانوان مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی های بانوان استان مازندران با عنوان اینکه بانوان تولید کننده و کارآفرین مازندران به همراه بانوان خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، سمنان، گلستان و سیستان و بلوچستان محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کردند، خاطرنشان کرد: این بانوان در بیش از 270 غرفه محصولات خود را در بخش های کشاورزی، صنایع دستی و دام و طیور برای فروش به نمایش گذاشته اند.

وی ادامه داد: همچنین تولیدکنندگان و طراحان تولید لباس بانوان مازندران نیز در قالب 35 غرفه مدهای طراحی شده لباس را به نمایش گذاشته اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به دغدغه بانوان تولیدکننده برای عرضه محصولاتشان، بیان داشت: در سال جاری تلاش هایی برای رفع مشکل با همکاری و همراهی شهرداری های استان انجام شده است که امیدواریم با در اختیار گرفتن فضاهای لازم این مشکل بانوان مرتفع شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه توانمندی بانوان مازندران «چله شو» تا دوم دی ماه برپاست و مردم می توانند از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه