English

مدیر کل شرکت مخابرات استان کردستان خبر داد :

اجرای ۳۵۰ پروژه ی فیبر نوری در استان

آزاد حکمت گفت :اجرای ۳۵۰ پروژه ی فیبرنوری برای مشتریان کلان با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال در استان

اجرای ۳۵۰ پروژه ی فیبر نوری در استان

به گزارش خبر گزاری موج کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه دسترسی مشتریان کلان (ادارات، کارخانه ها، شهرک های صنعتی و …) به فیبر نوری و خدمات مخابراتی مبتنی بر این فناوری موجب ارتقا سطح کیفی و کمی آنها خواهد شد گفت: استفاده و بهره گیری از مزایای فیبرنوری راهکاری برای مرتفع کردن محدودیت های موجود است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تجهیز نمودن و اجرای پروژه های فیبر نوری برای مشتریان کلان اقدامات مطلوبی صورت گرفته است افزود: اجرای ۳۵۰ پروژه با سرمایه گذاری بیش از۴۸۰ میلیارد ریال در استان از جمله آنها بشمار می روند.

وی اظهارداشت: ۳۵۰ پروژه فوق در بیش از ۶۸۰ کیلومتر در نقاط مختلف اجرا شده است.  

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطر نشان ساخت: از آمار کلی اعلام شده برای این پروژه ها، ۱۲۳ کیلومتر آن در قالب ۶۳ پروژه در سال جاری به مرحله اجرا درآمده است.

حکمت همچنین اضافه کرد: در سال جاری برای تامین امکانات و تجهیزات لازم درراستای اجرایی نمودن پروژه های مربوط به دسترسی مشتریان کلان به  فیبرنوری  ۸۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی گفت: اجرای پروژه و کابل کشی فیبرنوری در نقاط مختلف برای مشتریان خانگی و کلان بر اساس استاندارد، از استراتژی های منطقه در راستای توسعه پایدار ارتباطات و گام نهادن در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

حکمت در ادامه یادآور شد: توسعه رو به تزاید ارتباطات و فناوری های جدید ارتباطی ، زمینه ای را فراهم نموده که تمایل مشتریان به استفاده از بستر فیبر نوری به دلیل مزایای منطبق با فناوری های روز بیشتر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه