English

با مساعدت مرکز نیکوکاری مهر پالایشگاه اصفهان انجام شد؛

اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به مددجویان مناطق محروم استان اصفهان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: با مساعدت مرکز نیکوکاری مهر پالایشگاه اصفهان، 300 بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت مناطق محروم استان اصفهان توزیع شد.

اهدای 300 بسته معیشتی به مددجویان مناطق محروم استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا طاهری بیان داشت: 300 بسته معیشتی با مساعدت مرکز نیکوکاری مهر پالایشگاه اصفهان به مددجویان تحت حمایت مناطق محروم شرق و غرب استان اهدا شد.

وی با تاکید به اینکه کمک به تامین معاش نیازمندان از اولویت های این نهاد است، ادامه داد: شرکت پالایش نفت اصفهان با همکاری این مرکز نیکوکاری، بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و مایع دستشویی، را تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.

طاهری با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، افزود: کمک به خانوارهایی که در این شرایط برای تامین معاش خود دچار بحران هستند، می تواند امید را در دلهای آنان روشن نگاه دارد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با قدردانی از حمایت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری در تامین نیازمندی خانوارهای تحت حمایت، گفت: مراکز نیکوکاری در شناسایی نیازمندان و خیران محلات می توانند برای خدمت رسانی به محرومان جامعه، بازوان قوی این نهاد باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه