English

همزمان با روز جهانی معلولان انجام شد؛

گرامیداشت روز جهانی معلولان در مخابرات اصفهان

با حضور اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان، تعدادی از مدیران و جمعی از کارکنان معلول مراسم گرامیداشتی در سالن اجتماعات ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی مخابرات برگزار شد .

گرامیداشت روز جهانی معلولان در مخابرات اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به توانمندی های این قشر گفت: معلولیت یک ناتوانی جزئی جسمی است که خداوند از روی حکمت برای آدمی مقدر کرده، در حالی که درهای بسیاری از نبوغ و هوش را برای شخص معلول گشوده است.

اسماعیل قربانی افزود: موفقیت انسانها هم در گرو تلاش و پشتکاری است که ازخود نشان می دهند و دربسیاری از موفقیت ها اثبات شده که معلولیت محدودیت نیست و وظیفه ما درقبال این عزیزان این است که آنها را جدا ازجامعه ندانیم و همواره به دیده احترام به آنها نگاه کنیم .

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نیازهای معلولان افزود: ما همه ی همت خود را در راه خدمت به شما عزیزان به کار بسته ایم و در چارچوب اختیارات قانونی از هیچ گونه خدمتی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است، در ادامه این جلسه حاضرین به معرفی و بیان مشکلات خود پرداختند و در پایان مراسم با اعطای هدایایی از آنان تجلیل شد.

شایان ذکر است روز جهانی معلولین از سال ۱۹۹۲ که از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام شد، هر ساله در ۱۲ آذر یا ۳ دسامبر برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه