English

با اهدای تقدیر نامه ای صورت گرفت؛

تجلیل از بسیجیان مخابرات اصفهان در مراسم صبحگاه مشترک بسیج ادارات

در مراسم صبحگاه مشترک بسیج ادارات استان اصفهان، با اهدای تقدیر نامه ای از اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان به واسطه کسب رتبه موفق ترین پایگاه بسیج ادارات کشور در هفتمین جشنواره ملی مالک اشتر تجلیل شد.

تجلیل از بسیجیان مخابرات اصفهان در مراسم صبحگاه مشترک بسیج ادارات

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، با حضور سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، سردار فداء فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده بسیج ادارات استان، مدیران کل و بسیجیان ادارات کل استان اصفهان به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج برگزار شد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه حیات جامعه اسلامی به حیات بسیج گره خورده است، تصریح کرد: بسیج در پاسخگویی به نیازهای مختلف جامعه مسئولیت دارد و نقش آفرینی می‌کند، بسیجی کسی است که عاشق پیشرفت نظام اسلامی و مردم است و با مشکلات و موانع می‌جنگد و برای اقتدار نظام اسلامی و رفع گرفتاری از مردم و ساختن دنیا و آخرت آنان تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: بسیج را می‌توان به دژی مستحکم تشبیه کرد که گستره اسلام را در بر می‌گیرد و خود در تأمین امنیت، رونق اقتصادی، تلاش برای رفاه اجتماعی و تثبیت هویت ایران اسلامی برنامه تعریف کرده است.

مرتضوی با بیان اینکه بسیج نگاه باندی و حزبی ندارد، گفت: بسیجیان در حین خدمات در تأمین منافع شخصی در همه امورات به رضای خدا می‌اندیشند و بی ریا و خالصانه برای اقتدار نظام اسلامی، امنیت جامعه و رفاه مردم تلاش می‌کنند وبا این نگاه باید توجه داشت که تاریخ تشکیل بسیج را در رفتار انبیا جست‌وجو کرد.

 

۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)

بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی رحمه الله در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. گمان غلطی است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم. بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و عدالت خواهی میلیون ها انسان باایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه