English

بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه برگزار شد

بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه، خیرین مدرسه ساز، مدیرکل نوسازی مدارس و مسئولین استانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش  خبرگزاری موج کرمانشاه، بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه، خیرین مدرسه ساز، مدیرکل نوسازی مدارس و مسئولین استانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۱ مدرسه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان با مساعدت خیرین در دست اجرا می باشد. 

نظری اضافه کرد: خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه سال گذشته تعهد پرداخت ۵۰ میلیارد تومان برای امر مدرسه سازی را داده بودند که به طور کامل به تعهدات خود عمل کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: پس از زلزله آبان ماه ۱۳۹۶ تاکنون احداث ۳۹۰ مدرسه با ۱۴۲۰ کلاس درس و با اعتبار ۲۴۸ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز انجام گرفته است.

وی اشاره ای هم به برنامه استان برای حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز داشت و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت خیرین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به زودی شاهد حذف مدارس کانکسی در استان باشیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد:: از ابتدای طرح گرمایشی (۱۳۹۲) تاکنون استانداردسازی سیستم گرمایشی تعداد ۶۴۰۰ کلاس درس با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال انجام گردیده است.

 

خیرین انسان‌های خیرخواه و صاحب اندیشه هستند

استاندار کرمانشاه با قدردانی از تلاش خیرین، تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز نزد خداوند دارای رتبه های خاصی هستند. مدارس مکان‌های مقدسی هستند که افراد با بالا بردن علم و دانش خویش می‌توانند به پیشرفت جامعه کمک کنند.

وی گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی توسط خیرین امری ضروری دانست و افزود: ساخت مدرسه توسط خیران اثرات بسیار مثبتی در روحیه دیگران دارد زیرا آنان را نیز تشویق می کند تا در آینده در این کار خداپسندانه و ترویج فرهنگ آموزشی مشارکت کنند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس توسط استاندار کرمانشاه از زحمات این خیرین و نیک اندیشان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه