English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

در حوزه رسانه و اطلاع رسانی انسجام بخشی حاکم و جاری باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: خوب است وحدت رویه و انسجام بخشی درفضای استان و در حوزه رسانه و اطلاع رسانی حاکم و جاری باشد.

در حوزه رسانه و اطلاع رسانی انسجام بخشی حاکم و جاری باشد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حسین براتی در جلسه هماهنگی موضوعات رسانه ای شهادت رییس جمهور که در سالن جلسات استانداری قزوین تشکیل شد، بیان کرد: مصیبت عظیم و عمیقا جانسوز وارده را به یکایک ملت شریف و عزیز ایرانتسلیت عرض می کنم، بدترین اتفاق ممکن رخ داد و همه ما را متالم و بهت زده کرد.

وی گفت: امیدواریم به لطف و تفضل حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) ملت، جامعه و سرزمین ایران اسلامی این رخداد جانکاه و جانسوز را نیز با قدرت، عظمت، اقتدار، امنیت و آرامش سپری کند تا ان شاالله پرچم کشورمان با اقتدار در اهتزاز باشد و به دست صاحب اصلیش حضرت ولیعصر سپرده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: خوب است وحدت رویه و انسجام بخشی درفضای استان و در حوزه رسانه و اطلاع رسانی حاکم و جاری باشد.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که بهتر است به آن بیشتر توجه شود؛ وجه غالب شخصیت شهید آیت الله ریسی و آن هم، مردمی بودن ایشان بود.

براتی تصریح کرد: با توجه به فضای عمومی کشور و اعلام عزای عمومی، کنسرت ها و فعالیت های فرهنگی هنری در مجتمع های فرهنگی به مدت 5 روز تعطیل است و البته در خصوص کنسرت ها منتظر تصمیم بعدی وزارتخانه هستند تا ببینیم منتهی به همین ۵ روز اعزای عمومی است یا پس از آن نیز خواهد داشت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان یاداورشد: در ارتباط با انعکاس اخبار و موضوعات مربوط به شهادت رییس جمهور شهیدمان،‌ سید شهدای خدمت، خادم الرضا، خادم مردم، خادم الجمهور، رئیس جمهور محترم و مغتنم از کلیدواژه هایی است که می توان در حوزه اطلاع رسانیاز آن بهره جست.

در ادامه این جلسه که با حضور مدیران رسانه استان تشکیل شد،‌ رسول ملاحسنی مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری قزوین اظهار داشت: تا تشیع رییس جمهور شهید و همراهان خدومشان چند روزی مانده است و در این فاصله برنامه های تجمعات مردمی را خواهیم داشت.

وی از روابط عمومی ها و مدیران رسانه های استان خواست در اطلاع رسانی برنامه های که در شهر قزوین برگزار میشود نهایت همکاری را داشته باشند.

ملاحسنی تشییع پیکر مطهر شهدا را مهم دانسته و تصریح کرد: در تبریز و بعد در تهران تشیع پیکر ریس جمهور انجام خواهد شد و روز پنجشنبه پیکر ایشان درحرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس تشییع و تدفین خواهدشد.

این مدیرکل استانی از حضور مردم قزوین در تشییع تهران به عنوان موضوع خیلی مهم یاد کرد و افزود: مقرر است وسایل ایاب و ذهاب فراهم شود.

رسول ملاحسنی انجام فضا سازی شهری و محوطه ادارات، چاپ پوستر و بنر و فیکسچر را وظیفه مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در راستای تکریم شهدای خدمت دانست و از مدیران رسانه استان خواست تا برکات و دستاوردهای حضور آقای ریسی در استان و روحیه فساد ستیزی و عدالت محوری ایشان را به خوبی بازنشر دهند.

وی در پایان گفت: پس از انجام مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر شهدای جلیل القدر، انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم که باید آن بپردازیم و در زمان اندکی که داریم می بایست مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ترغیب و تشویق کنیم. امیدواریم بتوانیم در این مهم هم از تجربیات شما اهالی رسانه در کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه