English

رئیس کل دادگستری استان فارس:

طرح صلح یار در مدارس فارس اجرا می شود

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه به عنوان یک فریضه، از اجرای طرح صلح یار در مدارس استان خبر داد.

طرح صلح یار در مدارس فارس اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در مراسم امضای تفاهم نامه اجرای طرح صلح یار در جمع روسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس اظهار کرد: امروزه توسعه فریضه صلح و سازش در جامعه امری ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در دروان کرونا آسیب های روانی واجتماعی فراوانی برای افراد جامعه خصوصا قشر دانش آموز ایجاد شده است که لازم است طرح مشخصی برای مقابله با این آسیب ها فراهم شود.

موسوی ایجاد طرح صلح یار واستفاده از ظرفیت دانش آموزان برای این طرح را از ابتکارات استان فارس دانست که می تواند منجر به فراگیری مهارت های اجتماعی در انان شود

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به تجارب قبلی همکاری دو نهاد دستگاه قضا وآموزش وپرورش به اجرای طرح قاضی در مدارس نیز اشاره کرد وادامه داد: با انعقاد تفاهم نامه،  همکاری بیشتری با نظام تعلیم و تربیت خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: تلاش معلمان در مدارس به گونه ای باشد که دانش آموزان، افرادی قانونمند پرورش یابند.

رئیس دادگستری استان فارس تاکید کرد: در جهت تحقق اهداف انقلاب و ایجاد صالحات و باقیات تلاش کنید. دادگستری نیز از هرگونه مساعدت با آموزش و پرورش استقبال می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای تبیین کلام رهبری در جامعه باید بیش از پیش تلاش کنیم افزود: یاس و نامیدی حربه ای است که امروز از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، در جامعه به کار گرفته شده است.

موسوی تصریح کرد: شواهد تاریخی بیانگر آن است که نه تنها در اسلام بلکه در ایران باستان نیز زنان محجبه بوده اند لذا روشنگری و هدایت دانش آموزان از ماموریت های اصلی معلمان است که لازم است قوانین نیز از سوی معلمان برای دانش آموزان تشریح شود.

خاطر نشان می شود: دراین جلسه تفاهم نامه اجرای طرح صلح یار درمدارس فارس امضا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه