English

با صدور پیامی؛

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام از معلمان و دانش‌آموزان جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از عموم آحاد جامعه به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام از معلمان و دانش‌آموزان جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان در پیامی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای حمله به حرم شاهچراغ را گرامی داشت و از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت به عمل آورد.

متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

فرهنگ بسیجی،فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواسته‌های حقیرنشدن است

(مقام معظم رهبری)

سیزدهم آبان نقطه تلاقی حوادث تاثیر گذار تاریخ معاصر ایران و نقطه ی کانونی شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی است مناسبت های تاریخ ساز، تبعید حضرت امام (ره) و به شهادت رساندن دانش آموزان بی گناه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی سه رویدادمهم این روز هستند که هرکدام تاثیر ماندگاری بر شکل گیری و تداوم جریان انقلاب داشتند.

این وقایع باطن رژیم شاهنشاهی و حامیان مستکبر و در راس آن آمریکای جهانخوار را عیان نمود و بنیان پوشالی استکبار جهانی را متزلزل ساخت و روح استقلال و آزادی را در مردم سرزمین اسلامی ایران دمید.

 بی شک گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان سبب تقویت روحیه استکبارستیزی و ارتقا آگاهی نسل های نوجوان و جوان انقلاب به ویژه دانش آموزان نسبت به سیاست های خصمانه آمریکا در ایجاد تنش و بحران در کشور عزیز وانقلابی مان خواهد شد و یکبار دیگر زمینه ی اتحاد و همبستگی همه ی مردم را در دفاع از آرمان های انقلاب فراهم خواهد آورد.

اینجانب با گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز به ویژه شهید حسین فهمیده و شهدای حمله تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی ضمن محکوم نمودن تحرکات اغتشاشگران و عده ای فریب خورده ی دشمنان نظام، از همه ی آحاد جامعه به ویژه همکاران ارجمندم، فرهنگیان و دانش آموزان استان برای حضور گسترده در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل آورده تا یک بار دیگر علاوه بر نمایش انسجام و وحدت در حمایت از نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب، انزجار و تنفر خود از اقدامات دشمنان نظام و فریب خوردگان آنان در فتنه ی اخیر را اعلام نماییم و نشان دهیم که با تمام توان از کیان انقلاب اسلامی دفاع و به احدی اجازه نخواهیم داد وحدت و همدلی امت اسلامی مان را خدشه دار سازد.

علی درویشی

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه