English

استاندار ایلام:

خواب دشمنان برای براندازی نظام تعبیر نخواهد شد

استاندار ایلام در نشست شورای اداری استان گفت: دستاوردهای نظام به درستی اطلاع رسانی شود و مدیران با روایت‌گری واقعی عملکرد نظام امید آفرینی کنند.

خواب دشمنان برای براندازی نظام تعبیر نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا صبح امروز در نشست شورای اداری استان، با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: شهید فهمیده برای عزت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از حریم و جغرافیای کشور زیر تانک رفت و در این راه سعادتمند شد، در واقع شهید فهمیده الگویی مجسم و یادگار در طول تاریخ برای همه جوانان این کشور است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: از ابتدای انقلاب، جریانات داخلی، معاندین و در خارج از مرزها، جبهه متحد و استکبار جهانی در رأس آنها آمریکای جنایت‌کار برای براندازی نظام از هیچ تلاشی دریغ نکردند اما امروز شاهد ۴۴ سالگی عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و در حالی که دشمنان یکی پس از دیگری راهبردها را برای سرنگونی این نظام پیاده کردند اما به برکت مردم همیشه در صحنه و با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، آرزوی سرنگونی نظام را به گور بردند.

این مسئول با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی به یک درخت تناور تبدیل شده است و خواب دشمنان برای براندازی تعبیر نخواهد شد.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر بخشی از جوانان و دهه هشتادی‌ها اسیر اینستاگرام و فضای مجازی شدند و تحت تاثیر احساسات قرار گرفتند.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه در زمان دوران ریاست‌جمهوری بوش اعلام شد ۵۰ درصد کابینه آمریکا صهیونیستی است، اضافه کرد: این خود گویای این مطلب است که امروز شبکه‌های اسرائیلی، بی بی سی، اینترنشنال، رادیو فردا، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان همه در یک آتش فتنه قرار گرفته و در یک آبشخور هستند.

وی یادآور شد: در جریان بازجویی از جوانان فریب خورده عمدتا تصورشان بر این بود که نظام سقوط می کند که قابل واکاوی است، اگر چه دشمنان و فریب خوردگان دچار توهم شده بودند اما می‌توان با استفاده از آمار، مستندات و دستاوردهای نظام و همچنین با استفاده از ظرفیت راویان مجرب برای دهه هشتادی‌ها آگاهی‌سازی کرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در قضایای اخیر در فضای مجازی و با داشتن این همه اسناد و مستندات به عنوان راویان اول در جهت مقابله با دشمنان اقدامی نشد، افزود: این شرایط باعث شد تا دشمن به عنوان راوی اول ورود پیدا کند، در این راستا نباید منفعلانه عمل کرد، یکی از علل حضور دهه هشتادی‌ها در کف خیابان استفاده جبهه متحد برانداز از فضای مجازی به‌عنوان راوی اول بود.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت استان به خوبی در این موضوع ورود پیدا کردند و از همه اعضای شورای تأمین استان و شهرستان‌ها که با دغدغه و تدبیر و سعه‌صدر ورود کردند تقدیر و تشکر می‌کنم؛ پلیس و نیروهای بسیج مظلومانه اما مقتدرانه در کف میدان حضور پیدا کردند و با تبیین و شناختی که عزیزان داشتند، به صورت راهبردی و برنامه‌ریزی شده این راهبردها در سطح شهرستان‌ها اجرایی شد.

استاندار ایلام با اشاره به دسیسه دشمنان در حوادث اخیر گفت: این حوادث و اغتشاشات ترکیبی و قومیتی بود و تلاش کردند ایلام را به جریان های تجزیه‌طلب کُرد متصل کنند، اما مردم به خوبی صف خود را جدا کردند.

وی در ادامه خواستار بیان دستاوردهای نظام و تقویت و تزریق امید در جامعه شد و گفت: در این زمینه مدیران باید تبیین‌گر و راوی واقیعت‌ها باشند. 

بهرام نیا با تقدیر از عملکرد دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در راستای تبیین و اطلاع‌رسانی دانش آموزان و دانشجویان تأکید کرد: دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی تبیین واقعیت‌ها در راستای خنثی کردن موضوعاتی که در شبکه های متحد برانداز بر علیه نظام در فضای مجازی منتشر می شود را اولویتی مهم برشمرد و گفت: ضروری است فعالیت بیشتری به خصوص در حوزه تعلیم و تربیت با استفاده از توان صاحب‌نظران صورت گیرد و جریان اخیر مورد بررسی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه