English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام:

پدافند غیرعامل در تداوم کارکرد صنعت برق نقش بی بدیلی دارد

مدیرعامل شرکت برق استان ایلام گفت: برای تداوم فعالیت های ضروری و تسهیل شرایط مدیریت بحرانی نیاز به وجود پدافند غیرعامل است.

پدافند غیرعامل در تداوم کارکرد صنعت برق نقش بی بدیلی دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ولی‌الله ناصری در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان صنعت برق استان به مناسبت نکو داشت هفته پدافند غیر عامل گفت: استمرار فعالیت خدمات‌رسانی بسیاری از مراکز حیاتی و حساس منوط به تداوم کارکرد صنعت برق است تا جایی که برق را بعنوان شریان حیاتی  یک کشور می شناسیم که نبض آن با برق می زند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بالای صنعت برق در دنیای امروز بشر، لذا برای تداوم فعالیت های ضروری و تسهیل شرایط مدیریت بحرانی نیاز به وجود پدافند غیرعامل است.

ناصری بیان کرد: برای ترویج موضوع پدافند غیرعامل در بین کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اقدامات فرهنگی، برگزاری مانورهای عملیاتی ودور میزی و تست و کنترل مولد های برق اضطراری در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خاطر نشان کرد: اقداماتی چون، مانور های لحظه صفر، تامین سریع برق مراکز حساس که بر اثر تهدیدات دشمن دچار خاموشی شدند مانور های دورمیزی سایبری؛ حضور در برنامه صدا و سیما و اقدامات فرهنگی مانند برگزاری مسابقات، گلگشت و ... از موارد برنامه های گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در شرکت می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه