English

بهادری در مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید و قدیم اداره گاز سیروان:

یک شهر و ۶۴ روستای سیروان از نعمت گاز برخوردار هستند

مدیر امور بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه شهرستان سیروان یکی از مناطق سبز استان است، گفت: هم‌اکنون یک شهر و ۶۴ روستای آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

یک شهر و ۶۴ روستای سیروان از نعمت گاز برخوردار هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مجتبی بهادری در مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید و قدیم ناحیه سیروان افزود: از ابتدای گازرسانی تاکنون ۷ هزارو ۷۲ مشترک در مناطق شهری و روستایی این شهرستان جذب شده است.

وی از نصب ۵ هزارو ۵۱۸ انشعاب در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۳۳۱ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه در اقصی نقاط این شهرستان اجرا شده است.

مدیر امور بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه ۱۲ ایستگاه در مناطق شهری و روستایی سیروان نصب شده‌است، تصریح کرد: شرکت گاز استان برای گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استان برنامه دارد و این موضوع یکی از اولویت‌های اصلی این مجموعه است.

بهادری با اشاره به اینکه کار گازرسانی در مناطق مختلف روستایی استان در مرحله پایانی قرار دارد، گفت: تلاش می‌شود تا پایان سال آینده، همه مناطق روستایی دارای قابلیت گازرسانی در استان به اتمام برسند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: در سال‌‌جاری تعداد قابل توجهی از مناطق روستایی استان گازدار خواهند شد که با اتمام این پروژه‌ها، میزان ضریب‌ نفوذ گاز در روستاها به ۹۹ درصد می‌رسد که تقریباً پرونده گازرسانی استان برای روستاهای دارای قابلیت گازرسانی بسته خواهد شد.

همچنین فرماندار شهرستان سیروان در این مراسم گفت: تغییر و تحول در سازمان‌ها باعث پویایی، تزریق انرژی جدید و برنامه‌های نو برای رسیدن به اهداف سازمانی می‌شود.

علیرضا رئیسی با اشاره به اینکه خدمات رسانی شرکت گاز استان در نقاط شهری و روستایی این شهرستان قابل تقدیر و قدردانی است، افزود: تغییر در سازمان‌ها جزو مولفه‌های اجتناب ناپذیر بوده که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سیروان یکی از شهرستان‌های سبز استان است که با تلاش بی وقفه مجموعه شرکت گاز محقق شده است، اظهار داشت: خوشبختانه در این شهرستان تمامی مناطق شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

فرماندار سیروان با بیان اینکه شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق شهری و روستایی سنگ تمام گذاشته است، تصریح کرد: با گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته روستایی از محیط‌زیست منطقه نیز حفاظت شده است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات چند ساله قباد کاظمی تقدیر و قدردانی بعمل آمد و روح‌اله تکبیری بعنوان سرپرست جدید گاز اداره گاز شهرستان سیروان منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه