English

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان اعلام کرد؛

جذب ۹۰ درصد اعتبارات پروژه‌های ۱۴۰۰ اداره کل راهداری گیلان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: جذب اعتبارات پروژه‌های ۱۴۰۰ اداره کل راهداری گیلان طبق آخرین ارزیابی‌های انجام شده حدود ۹۰ درصد است.

جذب ۹۰ درصد اعتبارات پروژه‌های ۱۴۰۰ اداره کل راهداری گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، غلامعلی نیک فهم سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان هم در جلسه بررسی اجرای پروژه‌های ساماندهی محورهای ورودی به شهر رشت گفت: در حال حاضر پروژه‌های سال ۱۴۰۰ این اداره کل یا به اتمام رسیده‌اند و یا در مراحل پایانی کار قرار دارند.

 نیک فهم درصد جذب اعتبارات پروژه‌های ۱۴۰۰ اداره کل راهداری گیلان را طبق آخرین ارزیابی‌های انجام شده حدود ۹۰ درصد اعلام کرد و افزود: تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ حدودا ۹ روز زمان باقی مانده است و تلاش میکنیم تا ۱۰ درصد باقیمانده از اعتبارات مصوب را هم جذب و از برگشت خوردن این منابع جلوگیری کنیم.

 سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان ضمن درخواست از نماینده مردم شهرستان رشت برای جذب و یا تخصیص اعتبارات راه‌های روستایی افزود: راه‌های ورودی و خروجی به شهر رشت از دغدغه‌های مهم این اداره کل است که امیدواریم با همراهی سرپرست شهرداری رشت بتوانیم در این حوزه اقدامات اثربخشی را به انجام برسانیم.

 نیک فهم با بیان اینکه بیشترین تصادفات انجام شده در ۳۰ کیلومتری ورودی به شهر رشت به خصوص در محدوده جاده تهران اتفاق می‌افتد اضافه کرد: برای کاهش این تصادفات راهداری گیلان آماده همکاری بیشتر با شهرداری رشت است تا بدین ترتیب وضعیت محورهای مواصلاتی منتهی به رشت ساماندهی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه