English

رئیس کل دادگستری ایلام:

اجرای طرح کاداستر کاهش پرونده‌ها و مراجعات به دادگاه ها را به دنبال دارد

جلسه پیگیری و اجرای قانون جامع حدنگار در استان به ریاست عمران علیمحمدی رئیس کل دادگستری ایلام و با حضور دادستان عمومی وانقلاب ایلام، رییس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و مدیر امور اراضی استان برگزار شد.

اجرای طرح کاداستر کاهش پرونده‌ها و مراجعات به دادگاه ها را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عمران علی محمدی رئیس کل دادگستری ایلام در این جلسه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، پیام قیام امام حسین (ع) را دفاع از مصلحت عامه، احیاء امر به معروف و نهی از منکر و عدالت و برابری در جامعه خواند و افزود: به تأسی از این پیام ما نیز وظیفه داریم فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و عدالت محوری را توسعه دهیم.

️ علی‌محمدی در ادامه در خصوص طرح کاداستر(حد نگار) گفت: اجرای این طرح، دارای محاسن بسیاری از جمله جلوگیری از جعل و کلاه برداری، امنیت بالای آن به خاطر دسترسی آسان به اصالت سند، ثبت نقشه ملک در سند و مشخص بودن موقعیت مکانی و مختصات جغرافیایی ملک می باشد.

وی افزود: طرح حدنگار با جلوگیری از اختلافات و تعارضات ملکی قابلیت بالایی در اثبات مالکیت دارد و قطعا درصد پرونده‌ها و مراجعات به دادگاه ها از طریق اجرای طرح کادستر کاهش می‌یابد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به اهمیت و بزرگی کار انجام شده در منابع طبیعی و امور اراضی و اهتمام این سازمان ها به انجام طرح حد نگار گفت: تا زمانی که این طرح کامل و تکمیل نشده است همانند این است که هیچ کاری انجام نگرفته است لذا باید کار را درست و صحیح همان گونه که تا الان انجام شده انجام داد و مشکلات و معضلات در زمینه اجرای این طرح را با همکاری یکدیگر حل کنیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه