English

احسان ترمه بیان کرد؛

سید آباد چناران نخستین شهر استقبال کننده زائران پیاده دهه آخر صفر

شهردار سیدآباد چناران بیان کرد: سیدآباد نخستین شهر پذیرش و استقبال کننده از زائران پیاده دهه آخر صفر از مسیر غرب به مشهد و در مسیر شمال کشور تعیین شده است.

سید آباد چناران نخستین شهر استقبال کننده زائران پیاده دهه آخر صفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احسان ترمه شهردار سیدآباد چناران در خبری اطلاع داد: سیدآباد نخستین شهر پذیرش و استقبال کننده از زائران پیاده دهه آخر صفر از مسیر غرب به مشهد و در مسیر شمال کشور تعیین شده است.

ترمه در ادامه این خبر اضافه کرد: بر این اساس برای ارایه خدمات به زائران پیاده موکب ویژه ای در مسیر تردد و ورودی به شهر سیدآباد ایجاد می‌شود.

شهردار سیدآباد چناران همچنین تصریح کرد: آستان قدس رضوی، شهرداری، شورای اسلامی ، شهروندان مومن سیدآباد و خیران برای ارایه خدمت رسانی شایسته به زائران پیاده آماده هستند.

علیرضا زینلی رییس شورای اسلامی شهر سیدآباد چناران نیز در ادامه این خبر افزود: امسال در ایام پایانی ماه صفر شاهد حضور زائران پیاده رضوی و عبور از شهر سیدآباد خواهیم بود.

 زائران پیاده دهه آخر صفر

زینلی همچنین تصریح کرد: موکب ویژه سیدآباد تا روزهای پایانی ماه صفر در مسیر زائران پیاده رضوی به زائران خدمات رسانی می کند و این موکب ارایه خدمات متعددی از جمله اسکان و تغذیه را برای زائران رضوی برعهده دارند.

رییس شورای اسلامی شهر سیدآباد چناران متذکر شد: شهروندان سیدآباد همواره در همه زمینه ها حضور دارند و این نشان از دینداری ساکنان این خطه است.

زینلی خاطرنشان کرد: خدمات رسانی به زائران پیاده رضوی از افتخارات سیدآبادی ها بوده و به صفت مهمان نوازی معروف بوده اند و سیدآباد در ۶۰ کیلو متری غرب مشهد قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه