English

محمود بنانژاد مشهدی:

بازرسی و نظارت بر اصناف در دهه آخر صفر تشدید خواهد شد

رییس اتاق اصناف مشهد بیان کرد: حدود ۵ پایگاه ثابت و چندین مکان استقرار بازرسی در سطح شهر مشخص شده است که شکایات مردم را دریافت می‌کنند تا زائران بتوانند به صورت مستقیم به بازرسان دسترسی داشته باشند.

بازرسی و نظارت بر اصناف در دهه آخر صفر تشدید خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود بنانژاد مشهدی رییس اتاق اصناف مشهد در خبری اعلام کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف ویژه دهه آخر صفر از پانزدهم شهریور تا پانزدهم مهر ماه اجرا می‌شود.

بنانژاد تصریح کرد: در دو حوزه تامین به خصوص در بحث مایحتاج اصلی مردم و همچنین نظارت برنامه ریزی‌های خاصی انجام شده است و حدود ۵۰۰ واحد صنفی در سطح شهر به ویژه در اطراف حرم مطهر برای ارائه کالا با حداقل قیمت و با قیمت مصوب تعیین شده است.

رییس اتاق اصناف مشهد همچنین اضافه کرد: در این راستا حدود ۵ پایگاه ثابت و چندین مکان استقرار بازرسی در سطح شهر مشخص شده است که شکایات مردم را دریافت می‌کنند تا زائران بتوانند به صورت مستقیم به بازرسان دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، حداقل ۴۰ اکیپ برای بازرسی در سطح شهر حضور دارند و با قانون جدید تعزیرات و تشدید مجازات‌هایی که برای متخلفان مصوب و ابلاغ شد، صرفا جریمه نقدی لحاظ نمی‌شود بلکه بحث پلمب و نصب پرده در محل واحد صنفی هم اضافه شده است.

رییس اتاق اصناف مشهد تاکید کرد: تقریبا ۲۰ قلم کالا در اولویت برای نظارت قرار دارد و از آنجا که نان، مرغ، تخم مرغ، صیفی جات معمولا بیشترین نیاز زائران و مجاوران را به خود اختصاص می‌دهد، بالاترین نظارت‌ها را به این کالا‌ها معطوف خواهیم کرد.

بنانژاد در خاتمه طرح تشدید نظارت اصناف در دهه آخر صفر  خاطرنشان کرد و گفت: در عین حال این نظارت برای سایر اقلام نظیر پوشاک، کیف و کفش و حتی کالای مربوط به حوزه زیارت و سوغات صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه