English

صبح امروز؛

یادواره شهدای محله مسجد حضرت زینب (س) برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در یادواره شهدای محله مسجد حضرت زینب (س) اظهار داشت: خون پاک شهدا به ما عزت و آبرو داده است، از این رو همواره باید خون شهدا را پاس بداریم.

یادواره شهدای محله مسجد حضرت زینب (س) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خون پاک شهدا به ما عزت و آبرو داده است، از این رو همواره باید خون شهدا را پاس بداریم.

 اسدی در ادامه تاکید کرد: شهدا فقط متعلق به بنیاد نیستند، بلکه به همه آحاد جامعه تعلق دارند و بنیاد به تنهایی متولی مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیست.

وی افزود: امروز دشمنان علیه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبلیغ می کنند و خدمات ناچیز ارائه شده به آنها را بزرگنمائی می کنند که برای مقابله با توطئه دشمنان باید جانفشانی های شهدا و ایثارگران برای جامعه تبیین شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام به نقش مردم استان ایلام در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: کمتر استانی در کشور وجود دارد که از خصوصیات و ویژگی های مردم استان ایلام در حوزه ایثارگری برخوردار باشد، چرا که در دوران جنگ تحمیلی زنان ایلامی همگام با مردان در مقابله با دشمن حضوری فعال داشتند.

در ادامه این مراسم محمد تقی قاسمی از فرماندهان سپاه در دوران جنگ تحمیلی و راویان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت.

گفتنی است، مداحی و مرثیه خوانی توسط ذاکر اهل بیت (ع) نیز از دیگر بخش های این مراسم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه