English

در گفتگو با خبرگزاری موج مطرح شد؛

سازمان بسیج حقوق دانان استان آذربایجان شرقی از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت حقوقی می‌کند

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان آذربایجان شرقی گفت: یکی از برنامه های مهم و اولویت دار این سازمان حمایت حقوقی در جهت تحقق شعار سال است.

سازمان بسیج حقوق دانان استان آذربایجان شرقی از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت  حقوقی می‌کند

سرهنگ پاسدار محمدجواد عقلمندی در حاشیه بازدید از یک شرکت دانش بنیان تولید قطعات خودرو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی اظهار کرد:با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال به نام تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، سازمان بسیج حقوق دانان استان تلاش می کند تا حداقل بخشی از فرمایش‌های رهبر انقلاب را محقق کند.

وی افزود:یکی از برنامه های مهم و اولویت دار این  سازمان حمایت حقوقی در جهت تحقق شعار سال است.

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: آذربایجان شرقی ظرفیت‌ بالایی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان دارد، نباید شرایط به گونه ای باشد که تولید کننده به دلیل موانع دست و پاگیر و شرایط سخت، سرمایه خود را به سوداگری و فعالیت‌های غیرمولد سوق دهد.

عقلمندی ادامه داد: در این راستا سازمان بسیج حقوق دانان استان جلسات مختلفی در حمایت از شرکت های دانش بنیان استان برگزار می کند تا به سراغ بررسی مسائل و مشکلات حقوقی  این شرکت ها برویم.

وی ضمن تاکید بر ضرورت بازدیدهای مستمر از شرکت‌های دانش‌بنیان و رصد مشکلات حقوقی آن‌ها از نزدیک اضافه کرد: باید جلسات حمایت حقوقی از شرکت های دانش بنیان  تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان آذربایجان شرقی ابراز کرد:شرکت های دانش بنیان در صورت حمایت می توانند به سرعت رشد کرده و مسیر ارزشمند خود را طی کنند و با اجرای فرمایشات رهبری در حل مسائل حوزه اشتغال آفرینی و تولید تاثیرگذار باشند.

999999999

بسیج حقوقدانان

بسیج حقوقدانان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه