English

دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رشت عنوان کرد؛

رسانه مهمترین عنصر گفتمان/بیشترین توجه جبهه رسانه ای دشمن به کشور ایران است

دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رشت رسانه را مهمترین عنصر گفتمان دانست و گفت: رسانه انتقال دهنده مطالب برای آگاهی است و مصلحین جامعه خرد ورزانی هستند که در حوزه رسانه فعالیت می کنند .

 رسانه مهمترین عنصر گفتمان/بیشترین توجه جبهه رسانه ای دشمن به کشور ایران است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، منصور زمانی دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و خبرنگاران که به همت بسیج رسانه گیلان در سالن جلسات بسیج اقشار رشت برگزار شد به چگونگی گفتمان از نظر قرآن کریم پرداخت و گفت رسانه انتقال مطالب برای آگاهی است و چگونه گفتم و حرف زدن در قرآن آموزش داده شده است .

سردار زمانی رسانه را مهمترین عنصر گفتمان دانست و گفت : رسانه انتقال دهنده مطالب برای آگاهی است و مصلحین جامعه خرد ورزانی هستند که در حوزه رسانه فعالیت می کنند .

 وی  افزود : رسانه نقش مطالبه گری از حاکمیت و سیستم رادارد و از آنجایی که بیشترین توجه جبهه رسانه ای دشمن به کشور ایران است رسانه ها طوری مطالبه گری کنند که امکان سواستفاده دشمن را فراهم نیاورد و به بلندگوی دشمن تبدیل نشود .

دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش رسانه در امید آفرینی ،القای امید به جامعه و بیان ناکارآمدی و بی تدبیری ها گفت: رسانه با تعهد، تخصص و دغدغه مندی بسیار تعطیل شدنی نیست و در هر لحظه ای حضور دارد .

وی خبرنگاران را خط مقدم نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: خبرنگاران با معرفی توانمندی های نیروی های مسلح و تولید قدرت درخط مقدم نیروهای مسلح قراردارند.

سردار زمانی با بیان اینکه رسانه ها نقش اثرگذاری و تربیتی دارند از کاهش اعتماد مخاطب به رسانه گفت و تصریح کرد : فضای گسترده مجازی و حجم بالای خبر بی حوصلگی را فراهم آورده بطوری که مخاطب دیگر حوصله متن را ندارد و به تیتر و لید و… بسنده می کند و لازم است انتقال مطالب با محتوایی به منظور تقویت خود باوری و اعتماد به نفس عمومی همراه باشد.

 مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه  گیلان در این نشست با اشاره به تشکیل جبهه واحد رسانه ای به عنوان رسالت و رویکرد اساسی سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: همت رسانه های داخلی دربرابر فعالیت رسانه ای دشمن که لحظه ای بیکار ننشسته اند بالا می باشد .

وی افزود: ۸۵ درصد از رسانه های استان زیر نظر بسیج رسانه می باشند و تعامل و ارتباط تنگاتنگ با نهادهای چون سازمان صدا و سیما ، ارشاد و… از سوی بسیج رسانه وجود دارد.

پارسا استان گیلان را پنجمین استان از حیث رسانه های فعال که نشان دهنده بعد فرهنگی استان می باشد ، بیان کرد.

رییس سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه عمده برنامه های بسیج رسانه برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر است ، تصریح کرد: با برگزاری جشنواره ابوذر سعی شده است ضمن مشارکت رسانه های مختلف در تولید محتوا رقابت ایجاد شود و زمان برگزاری برنامه در۲۱ دی همزمان باشهادت شهید غلامرضا رهبر شهید شاخص سازمان بسیج رسانه گیلان می باشد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه