English

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان تأکید کرد؛

لزوم بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران در دستگاه‌های اجرایی و صنعتی

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران در دستگاه های اجرایی و صنعتی تأکید کرد و گفت: طرح جامع نظام صنفی رسانه در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد.

لزوم بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران در دستگاه‌های اجرایی و صنعتی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مهدی پارسا، مسئول بسیج رسانه گیلان عصر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان در تالار مرکزی رشت اظهار کرد: تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی، نقش زینب گونه رسانه و خبرنگار را زنده کرد.

وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران در تبیین دستاوردهای و موفقیت‌های انقلاب اسلامی باید تلاش کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به حجب و حیای اصحاب رسانه استان بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبیین مسائل و مشکلات صنفی خود چندان رغبتی ندارند.
پارسا به مطالبات جدی خبرنگاران در آخرهای مختلف اشاره و اضافه کرد: بیمه، اشتغال و معیشت خبرنگاران از دغدغه‌های اصلی این قشر به شمار می‌رود.
وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران در دستگاه‌های اجرایی و صنعتی افزود: وجود خبرنگاران در بخش‌های اجرایی، تولیدی و صنعتی منشأ خیر و برکت می‌شود.
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به چالش‌های خبرنگاران در ایام کرونا بیان کرد: خبرنگاران در ایام کرونا پیشگام در عرصه خبررسانی ویژه درمان بودند و بیشترین آسیب را در این زمینه متحمل شدند.
پارسا به اقدامات بسیج رسانه در راستای تسهیل بخشی امورات خبرنگاران اشاره و اضافه کرد: طرح جامع نظام صنفی رسانه در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد.
وی با اشاره به تفاهم نامه دو وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی افزود: مسئولان استانی پیگیر باشند تا سهم خبرنگاران گیلانی در مسکن حفظ شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه