English

وزیر علوم:

بهترین نوع سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در علم و فناوری و نو آوری است

وزیر علوم و تحقیقات و فناوری گفت: هرجا پیشرفتی باشد منشأ ش علم و پذیرش و فناوری می باشد و بهترین نوع سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در علم و فناوری و نو آوری است که باید به نسل های آینده نیز منتقل شود.

بهترین نوع سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در علم و فناوری و نو آوری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج فارس، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم  و تحقیقات و فناوری در مراسم بهره برداری از طرح تصفیه فاضلاب شهر کازرون  گفت: حضور مدیران و نمایندگان خدوم باعث شور و شعف در شهر شعر ، شعور و  شهادت  می‌باشد که امیدواریم شاهد اتفاقات بهینه در سومین حرم اهل بیت باشیم .

او گفت : بهره برداری از این پروژه گسترده منشأ خیر و برکت برای شهرستان کازرون خواهد بود که نشان میدهد هر کجا که علم و عقل عجین شود قطعا منشأ خیرات و برکات خواهد بود .

وزیر علوم و تحقیقات ادامه داد : در بسیاری از کشورها علاوه بر استفاده از آب به منظورهای مختلف ، از لجن باقی مانده از تصفیه آب مواد ارزشمندی را استخراج میکنند.نیاز است در کشور ما هم برنامه‌هایی از این قبیل داشته باشیم.

زلفی گل در پایان از طرف دولت مردمی  از عوامل اجرایی این پروژه  قدردانی کرد و  از فرماندار کازرون خواستار  ارتباط  قوی تر  بین دانشگاه و جامعه شد  ، زیرا  هر کجا که به علم و فناوری و نوآوری اعتماد کنیم ضرر نخواهیم کرد .

استاندار فارس در ادامه این بازدید گفت : قبل از انقلاب در بین ۱۲ شهری که حکومت نظامی اعلام کردند سه شهر آن  از شهرستانهای استان فارس از جمله شهرستان کازرون بود و این نشان دهنده نوع نگاه مردم استان به انقلاب بود .

ایمانیه تاکید کرد : هدف استان این است که به ماجرای آب سر و سامان دهد. استانی که دچار ۱۰ سال خشکسالی شده بدون استفاده از علم و فناوری و تحقیقات مطمنأ مشکلش حل نخواهد شد مگر با هزینه کم و با دستاورد های بلند .لذا راهی جز استفاده از علم و دانش و تحقیقات و فناوری نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه