English

با حکم فرمانده کل سپاه؛

فرمانده جدید تیپ مردم پایه امام سجاد(ع) هرمزگان معرفی شد

با حکم فرمانده کل سپاه و بنا به پیشنهاد سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان سرهنگ پاسدار غلامرضا مارکی به عنوان فرمانده جدید تیپ مردم پایه امام سجاد علیه السلام معرفی شد.

فرمانده جدید تیپ مردم پایه امام سجاد(ع) هرمزگان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید تیپ مردم پایه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امام سجاد(ع) پس از ماجرای عاشورا برای بیداری مردم و رسوا کردن یزیدیان و حاکمان جبار بنی‌امیه، بهره‌برداری بسیار کرد از هر فرصتی به افشاگری پرداخت و خاطره شورانگیز کربلا و نهضت امام حسین(ع) را زنده کرد، از آن به‌عنوان یک حربه نیرومند تبلیغاتی بر ضد رژیم‌های باطل استفاده کرد. 

وی افزود: امام سجاد(ع) پس از ماجرای عاشورا برای بیداری مردم و رسوا کردن یزیدیان و حاکمان جبار بنی‌امیه بهره‌برداری بسیار کرد، از هر فرصتی به افشاگری پرداخت و خاطره شورانگیز کربلا و نهضت امام حسین(ع) را زنده کرد که از آن به‌عنوان یک حربه نیرومند تبلیغاتی بر ضد رژیم‌های باطل استفاده کرد.

در این مراسم از زحمات سرتیپ دوم  پاسدار علی غلامی تقدیر و سرهنگ پاسدار غلامرضا مارکی به عنوان فرمانده جدید تیپ مردم پایه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان معرفی شد.

گفتنی است، سرهنگ مارکی جانشینی تیپ مردم پایه امام سجاد(ع) را درکارنامه خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه