English

فرماندار مشهد:

قیمت نان در مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه تغییر نخواهد کرد

فرماندار مشهد بیان کرد: در خصوص مرحله دوم اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان تابع تصمیمات ملی هستیم؛ بنابراین با اعلام شروع مرحله دوم، این طرح در خراسان رضوی و شهرستان مشهد نیز اجرا خواهد شد.

قیمت نان در مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه تغییر نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار مشهد در سخنانی عنوان کرد: نان در اجرای مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه گران نمی شود و در این زمینه تابع تصمیمات ملی در سطح کشور هستیم و اجرای این مراحل به معنای افزایش قیمت نان نبوده و گمانه‌ای مبنی بر افزایش قیمت نیز وجود ندارد.

داوری همچنین متذکر شد: در خصوص مرحله دوم اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان تابع تصمیمات ملی هستیم؛ بنابراین با اعلام شروع مرحله دوم، این طرح در خراسان رضوی و شهرستان مشهد نیز اجرا خواهد شد.

فرماندار مشهد ادامه داد: تاکنون سهمیه آرد ۲۵۷ نانوایی در مشهد به دلیل عدم نصب کارتخوان هوشمند قطع شده و ۳۵ نانوایی نیز به دنبال رفع مشکلات قانونی خود هستند. همچنین به منظور جلوگیری از بروز مشکلاتی مانند کمبود نان در منطقه‌ای که سهمیه آرد نانوایی آن قطع شده، به سایر نانوایی‌های منطقه مربوطه آرد تحویل می‌شود.

داوری در خاتمه اظهار کرد: تاکنون ۱۹۹۲ واحد از ۲۲۱۶ نانوایی مشهد مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند شده است. همچنین علت عدم هوشمندسازی در برخی نانوایی‌های مشهد مشکلاتی از قبیل عدم همکاری متصدی، تغییر پخت، تغییر مالکیت و... بوده است که البته این نانوایی‌ها باید هر چه سریع‌تر دنبال حل مشکل خود باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه