English

معاون استاندار:

دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود در خصوص فرزندآوری عمل کنند

معاون استاندار ایلام در نشست قرارگاه استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: قطعا عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان در خصوص میزان تعهدات آنان به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارزیابی می شود.

دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود در خصوص فرزندآوری عمل کنند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد سبحان حسنی پش از ظهر امروز در دومین قرارگاه استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ضمن گرامیداشت سالروز آزادگان به وطن، گفت: تلاش ما این است که قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که اخیرا ابلاغ شده بصورت دقیق اجرا شود.

وی ادامه داد: در صورت کم توجهی به این قانون پیامدهای منفی آن متوجه کشور و استان خواهد شد بنابراین می طلبد همه در راستای عمل به تعهدات خود در این راستا عمل کنیم‌.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خواستار نقش آفرینی و فعالیت بیشتر دستگاه های اجرایی در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد و گفت: باید از طریق فضای مجازی، رسانه ها و صدا و سیما مردم از خدمات و مشوق های که برای فرزند آوری و ازدواج در نظر گرفته شود مطلع شوند.

حسنی با قدردانی از بانک ملی و معاون فرهنگی سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام به دلیل اهتمام ویژه در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: باید سایر دستگاه های اجرایی نیز در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

وی از مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام خواست که جلسات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را در سطح شهرستان با هماهنگی فرمانداران برگزار و گزارش نشست ها نیز به استانداری اعلام شود. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید تسریع در راه اندازی مرکز ناباوری شهر ایلام گفت: این مرکز می تواند بخش زیادی مشکلات حوزه ناباروری برطرف شود.

در این نشست مقرر گردید ادارات بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی استان در نشست بعدی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گزارش ارائه دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه