English

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام:

روابط عمومی های برتر پس از هفته دولت معرفی می شوند

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام در نشست هماهنگی برنامه های هفته دولت با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه ها اجرایی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و تبریک روز خبرنگار با تاکید بر فعالیت بیشتر مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداران برای انعکاس های اخبار دستگاه ها مربوطه در هفته دولت، گفت: هر قدر مدیران روابط عمومی دستگاه ها وظیفه خود را بخوبی ایفا کنند بطور قطع شاهد پیشبرد اهداف آن دستگاه ها اجرایی هستیم.

روابط عمومی های برتر پس از هفته دولت معرفی می شوند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد صحرایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام اظهار داشت: روابط عمومی‌ها چشم بینا، گوش شنوا و پلی ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و انتظار می‌رود که روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی بیش از گذشته در هفته دولت اقدامات انجام شده در حوزه هر دستگاه اجرایی را به اطلاع مردم برسانند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته دولت پیوست رسانه‌ای داشته باشند، بیان کرد: انتطار می‌رود که در هفته دولت روابط عمومی‌ها در راستای اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی مرتبط، از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با تاکید بر فعالیت بیشتر و مستمر روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به نحو مقتضی از اصحاب رسانه فعال استان تقدیر کنند.

وی تصریح کرد: مستندسازی عملکرد دستگاه‌های اجرایی باید در دستور کار قرار گیرد و مدیران روابط عمومی به نحو مطلوب عملکرد و اقدامات دولت را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

صحرایی اضافه کرد: اصحاب رسانه برای ثبت معنوی ایلام به عنوان پایتخت خادمین سیدالشهداء علیه‌السلام وارد عمل شوند.

گفتنی است در این نشست نیز برخی از مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران نظرات و پیشنهادات خود را برای انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه