English

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد؛

تلاش برای کاهش آسیب های دوران پس از کرونا در سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:شروع سال تحصیلی امسال باید خانواده ها و دانش اموزان و معلمان کمترین دغدغه را در خصوص مدارس و کلاس های درس داشته باشند بنابراین تلاش داریم از همه ظرفیت های موجود برای تحقق این مساله استفاده کنیم.

تلاش برای کاهش آسیب های دوران پس از کرونا در سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری موج فارس،  محمد خلیل عسکری ، مدیر کل آموزش و پرورش فارس در جمع کارکنان اداره آموزش وپرورش لامرد هدف اصلی از سفر خود را مساله سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی در سطح استان عنوان کرد.

عسکری گفت: مهر امسال پس از دو سال کرونا قرار است مدارس حضوری باشند و طبیعتا چون اسیب هایی در دوران کرونا داشتیم اکنون باید با جدیت با شناسایی این مشکلات و آسیب ها به حل انها بپردازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در بخشی دیگر از سخنان خود بانام بردن از برخی چهره های فرهنگی شهرستان لامرد گفت: فعالیت های این افراد در سطح کشور و استان تاثیرات مهم و اساسی داشته است.

عسکری به عنوان مثال با نام بردن از مرحوم حیاتی از نمایندگان اسبق این شهرستان گفت: فعالیت این مرحوم در زمان مسوولیت نمایندگی مجلس در احیای معاونت پرورشی دراموزش و پرورش از تصمیمات ملی بود که ثمرات آن همچنان باقی است.

خاطر نشان می شود: مدیرکل آموزش و پرورش فارس به همراه تنی چند از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان در سفری دو روزه به جنوب استان با هدف بررسی وضعیت نیروی انسانی حضور یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه