English

فرمانده سپاه بیت المقدس:

انتقام خون به ناحق ریخته شده کشاورز کردستانی را خواهیم گرفت

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه اقدام ترور کشاورز کردستانی توسط عوامل ضدانقلاب بی پاسخ نخواهد ماند، گفت: برخود لازم می دانیم که با شدت و وحدت با این جیره ‌خواران استکبار جهانی برخورد کرده و انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده را از مزدوران خواهیم گرفت.

انتقام خون به ناحق ریخته شده کشاورز کردستانی را خواهیم گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در جریان بازدید از طرح آبرسانی ریخلان _دزلی اظهار داشت: معضل کم آبی و بی آبی در مناطق مختلف استان بویژه در شهرستان مریوان و سروآباد شدت یافته و سپاه نیز در حوزه بسیج سازندگی در این زمینه به منظور مهار مشکلات مردم و کاستن از فشارهای ناشی از خشکسالی وارد میدان شده است و امیدواریم بتوانیم قدمی برای رفع گرفتاری‌های مردم برداریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای انجام پروژه آبرسانی به مناطق سروآباد و مریوان فراهم شده، گفت: در این راستا با توجه به تجهیزاتی که سپاه بیت المقدس کردستان در اختیار دارد بخشی از مشکلات آب آشامیدنی مردم برطرف خواهد شد.

وی افزود: در پروژه آبرسانی اصل هدف ما بحث رضایت‌مندی مردم است و یکی از اولویت‌های اصلی در این پروژه خدمت رسانی به مردم است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در جمع صمیمی مردم سروآباد نیز با اشاره به ترور ناجوانمردانه کشاورز اهل روستای سرخه توت شهرستان سروآباد که در حین باغداری و امرار معاش برای خانواده اش ناجوانمردانه به دست گروهک های ضد انقلاب ترور شد، گفت: انشالله انتقام خون به ناحق ریخته شده این کشاورز بی گناه را خواهیم گرفت و دشمن باید بداند که این اقدام آنان بی پاسخ نخواهد ماند.

سردار حسینی اضافه کرد: امروز عناصر ضدانقلاب و پیاده نظام استکبار جهانی و جیره‌خواران، این امنیت و آرامش کنونی کردستان را برنمی‌تابند و اخیراً دست به چنین اقدام و جنایتی زدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: قطعا مردم استان کردستان از این اقدام تروریستی اعلام انزجار خواهند کرد و برخود لازم می دانیم که با شدت و وحدت با این جیره ‌خواران استکبار جهانی برخورد کرده و انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده را از مزدوران خواهیم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه