English

آغاز مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی نفت مشهد مقدس

روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بیان کرد: این مسابقات با ۱۹۸ نفر از برگزیدگان مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم در هشت منطقه برگزار شد و رتبه های برتر در مرحله نهایی در دو بخش برادران و خواهران رقابت خواهند کرد.

آغاز مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی نفت مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اعلام کرد: افتتاحیه مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به میربانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران دقایقی پیش با تلاوت «سیدمحمدجواد حسینی» قاری بین‌المللی کار خود را آغاز کرد.

روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در ادامه این خبر اضافه کرد: این دوره از مسابقات در سه رشته حفظ (۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰) و قرائت (تحقیق) و ترتیل با حضور ۱۹۸ نفر شرکت کننده در دو نوبت صبح و عصر روز هشتم مردادماه در زائرسرای نفت مشهد مقدس برگزار می شود.

همچنین شایان ذکر است: سیدمحمد جواد حسینی، قاری بین‌المللی متولد ۱۳۶۲ و اهل شهر فریمان مشهد است، وی نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال ۸۸ می باشد و قرائت قرآن را از دوران کودکی آغاز کرد.

روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تصریح کرد: نخستین معلم و استادش بردار بزرگ‌تر او سیدحسن حسینب بود که مراحل روخوانی و روانخوانی و همچنین بخشی از تجوید را نزد  وی آموخت و به صورت حرفه‌ای تر نیز صوت و لحن را خدمت استاد آقای مجتبی جاویدی آموخت و چند سالی در محضر استاد حاج سید مجتبی سادات فاطمی کسب فیض کرد.

در خاتمه لازم بذکر اشت که: ۱۹۸نفر از برگزیدگان مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم که در هشت منطقه برگزار شد، حائز رتبه برتر شدند و در مرحله نهایی در دو بخش برادران(۸۴نفر) و خواهران(۱۱۴نفر) و در سه رشته تحقیق(۳۶نفر)، ترتیل(۴۸نفر) و حفظ قرآن کریم(۱۱۴نفر)  به رقابت خواهند پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه