English

میرتاج الدینی عنوان کرد:

فاینانس خط دوم مترو تبریز در مرحله امضای رئیس جمهور

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام اقدامات مربوط به فاینانس خط دو قطار شهری تبریز انجام یافته و تنها در حال پیگیری امضای رئیس دولت جهت نهایی شدن این موضوع هستیم.

 فاینانس خط دوم مترو تبریز در مرحله امضای رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌ الدینی در جلسه نهمین قرار خدمت که در شهرداری منطقه ۲ برگزار شد، اظهار داشت: قرار خدمت حرکت خوبی است که مسائل هر منطقه با حضور مدیران به راحتی حل و فصل شود.

وی افزود: حل معضلات و مسائل بلندمدت و همچنین رفع مشکلات شهروندان در جلسات قرار خدمت اقدامی قابل تقدیر است.

میرتاج‌الدینی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در خصوص ماده ۱۱ و ۱۲ قانون جهش تولید مسکن ما با شهرداری و شورا همکاری می‌کنیم و شورای اسلامی شهر تبریز نیز به خوبی این موضوع را پیگیری می‌کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس افزود: برخی از مشکلات مطرح شده در این جلسه باید در سطح ملی حل شود. به وزارت دفاع و وزارت نیرو تذکر کتبی ارسال کرده‌ایم که چرا زمین‌های مربوط به پالایشگاه سال‌هاست بلاتکلیف مانده است؟

میرتاج الدینی گفت: تمام اقدامات مربوط به فاینانس خط دو قطار شهری تبریز انجام یافته و تنها در حال پیگیری امضای رئیس دولت جهت نهایی شدن این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز آماده‌ حل این مشکل است و امیدوارم با پیگیری‌های آتی به نتیجه برسیم.

یعقوب هوشیار نیز در این جلسه اظهار داشت: پالایشگاه تبریز باید سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان در قالب عوارض آلایندگی به شهرداری پرداخت کند.

هوشیار افزود: وزیر اقتصاد و استاندار آذربایجان‌شرقی نیز دستوری مبنی بر پرداخت عوارض آلایندگی توسط پالایشگاه صادر کردند و مقرر شده بود از سرجمع مالیاتی پرداخت شود، ولی پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این است زمین‌های مربوط به شرکت نفت در جاده ائل گلی به متراژ ۱۱۳ هزار متر مربع قیمت‌گذاری کارشناسی شود و بتوانیم از این طریق عوارض پالایشگاه را اخذ کنیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: پروژه زمین شرکت نفت واقع در جاده ائل‌گلی با عنوان مجتمع مسکونی قدس با مساحت ۸۶ هزارو ۶۵۵ مترمربع خالی از سکنه بوده و این محل آلودگی بصری ایجاد کرده است. در کنار این مجتمع نیز ۲۶ هزارو ۴۳۴ مترمربع کاربری فضای سبز وجود دارد که در جوار جاده ائل‌گلی بلاتکلیف مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه