English

آغاز عملیات بهسازی مسیر تردد زائران اربعین از شهر الوان به سمت چذابه

فرماندار شهرستان کرخه از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت بخشی از جاده طریق الحسین از شهر الوان به سمت مرز چذابه خبر داد و گفت: بهسازی و آسفالت این جاده در راستای سهولت تردد زائران اربعین حسینی با شتاب ادامه دارد.

آغاز عملیات بهسازی مسیر تردد زائران اربعین از شهر الوان به سمت چذابه

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محسن ستاری فر فرماندار شهرستان کرخه روز دوشنبه در جریان بازدید از عملیات زیرسازی مسیر طریق الحسین(ع) اظهار داشت: ۱۴ کیلومتر از مسیر طریق الحسین در محدوده شهرستان کرخه واقع است که عملیات آسفالت و زیر سازی آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عملیات زیر سازی و آسفالت مسیر عبور زائران اربعین حسینی به سمت مرز چذابه به سرعت ادامه دارد گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای زیر سازی ، تعریض و آسفالت بخشی از جاده طریق الحسین(ع) از شهر الوان به سمت مرز چذابه پیش بینی شده است. 

فرماندار شهرستان کرخه گفت: با اجرای این طرح علاوه بر کاهش ترافیک وسایل نقلیه سبک وسنگین در مسیر جاده اهواز به بستان و چذابه ، روستاهای واقع در این مسیر نیز از جاده ایمن و مناسب بهره مند خواهند شد.

ستاری فر افزود: از آنجا که جمع کثیری از زائران اربعین حسینی هرساله از مسیر جاده طریق الحسین از شهر الوان راهی پایانه مرزی چذابه می شوند لذا ایمن سازی این جاده در کاهش سوانح رانندگی در این مسیر مهم و قابل توجه است.

وی همچنین اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی امسال ۳۵ موکب در مسیر عبور زائران اربعین حسینی در شهرستان کرخه برپا می شود همچنین یک موکب در مرز چذابه به زائران حسینی خدمات رسانی خواهد کرد.

فرماندار شهرستان کرخه از آمادگی دستگاه های اجرایی این شهرستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در اربعین امسال خبر داد و گفت:کمیته های تخصصی ستاد برگزاری مراسم محرم ، صفر و پیاده روی اربعین در این شهرستان تشکیل شده همچنین ادارات و نهادهای دولتی برای پشتیبانی و خدمات رسانی به زائران اربعین اعلام آمادگی کرده اند. 

ستاری فر همچنین از مدیران موکب ها خواست به منظور شناسایی و پشتیبانی از موکب های مستقر در مسیر زائران اربعین حسینی و مسیر طریق الحسین(ع) نسبت به اخذ مجوزهای لازم برای برپایی موکب اقدام کنند.

جاده طریق الحسین از شهر الوان در شهرستان کرخه به سمت چذابه به طول ۷۷ کیلومتر به عنوان جاده ای میانبر مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی ورودی از سمت شهرستان اندیمشک به استان خوزستان می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه