English

به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شد؛

تاسیس نمایندگی موسسه خیریه محکم در کاشان

نمایندگی موسسه خیریه محکم (حمایت از کودکان دارای ناهنجاری مادرزادی) در کاشان و آران و بیدگل راه اندازی شد.

 تاسیس نمایندگی موسسه خیریه محکم در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رئیس موسسه خیریه محکم، در آیین افتتاح موسسه محکم گفت: موسسه محکم به یاری بیماران بی بضاعتی که دچار ناهنجاری های مادرزادی هستند می شتابد و به صورت رایگان این بیماران را از درد و رنج بیماری نجات می دهد.

صلاح الدین دلشاد افزود: پیداکردن موارد بیماری و غربالگری بیماری ها و ناهنجاری های مادرزادی در هر منطقه به منظور تشخیص زودرس این ناهنجاری ها و پیشگیری از مرگ و میر این بیماران یکی از اهداف تاسیس نمایندگی های این موسسه در سراسر کشور می باشد.

وی اظهار داشت: هم اکنون در 15 استان کشور نمایندگی موسسه محکم وجود دارد که در برخی از استانها یک نمایندگی و در برخی دیگر مثل سیستان و بلوچستان 9 نمایندگی تاسیس شده است.

رئیس موسسه خیریه محکم افزود: در حال حاضر حدود 8 هزار کودک تحت پوشش موسسه محکم می باشد  و این موسسه بالغ بر 46 نوع بیماری ناهنجاری را تحت پوشش قرار می دهد.

دلشاد با ذکر شعار موسسه خیریه محکم که « ما به شناسنامه نگاه نمی کنیم» گفت: هر شخصی با هر سنی که دچار مشکل و بیماری ناهنجاری باشد باید مورد پیگیری قرار گرفته و بیماری اش درمان شود.

وی شعار دیگر این موسسه را اینگونه بیان کرد: «ما نمی خواهیم به خاطر نبود یا کمبود پول یک بیمار با بیماری بزرگ شود و برای اطرافیان ایجاد زحمت کند و زندگی ناراحت کننده ای برای خودش داشته باشد.»

وی اظهار داشت: این موسسه از دو بال خوب، قوی و متوازن برخوردار است که یکی از این بالها متخصصین کشور و بال دیگر خیرین محترم هر منطقه می باشد.

رئیس موسسه خیریه محکم گفت: کارهای بر عهده ما در این موسسه را وظیفه تلقی می کنیم و هیچ منتی بر کسی نداریم و اگر بتوانیم وظیفه مان را انجام بدهیم خدا را شاکریم.

وی تصریح کرد: متوسط تخت بیمارستانی در ایران در حال حاضر 2/5 ( دو و نیم ) و متوسط تخت بیمارستانی در کاشان 2/3 ( دو و سه دهم ) است و کاشانی ها همواره پیش قدم در ایجاد تخت های بیمارستانی بوده اند و کار خیرشان زبانزد عام و خاص است.

دلشاد در پایان گفت: کاشان مهد بزرگان و علمای فاخری مثل محتشم کاشانی، فیض کاشانی و ... است و این منطقه حق بزرگی به گردن تشیع دارد.

گفتنی است؛ این شعبه از موسسه محکم در کاشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان، کورش ساکی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، صلاح الدین دلشاد رئیس این موسسه در تهران، رئیس هیئت امناء موسسه ،حسین طاهری و نادر همتی از اعضای هیئت مدیره موسسه محکم،حسین نیکزاد رئیس مجمع خیرین سلامت کاشان، علیرضا مفرح رئیس اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و علی هاشمی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر کاشان و جمعی از خیرین سلامت و مسئولین شهری و دانشگاه راه اندازی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه