English

سردار غلامرضا سلیمانی:

یکی از اهداف انقلاب، تشکیل حکومت اسلامی است

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دانشجویان طلایه‌داران دولت اسلامی در تحقق آن و طلایه داران جامعه معنوی خواهند بود و رسالتی بزرگ و تاریخی بر عهده دارند.

یکی از اهداف انقلاب، تشکیل حکومت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در سخنانی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب چهار مؤلفه برای حرکت در گام دوم بیان کرده‌اند که محور قرار گرفتن جوانان، امید به موفقیت و پیروزی، روحیه جهادی با تمسک به اسلام ناب و جهش در پیشرفت است.

سردار سلیمانی این سخنان را در مراسم آغاز بیست و هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی اظهار کرد و ادامه داد: دانشجویان طلایه‌داران دولت اسلامی در تحقق آن و طلایه داران جامعه معنوی خواهند بود و رسالتی بزرگ و تاریخی بر عهده دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین متذکر شد: بشریت چشم به ملت ایران دوخته است و آزادیخواهان کشورهای مختلف انقلاب ایران را الگوی خود قرار داده اند و انقلاب اسلامی اهداف و رسالت جهانی دارد و با صف‌آرایی جدیدی در جهان به مدد مسلمانان جهان و بشریت آمده است.

وی در ادامه تاکید کرد: ملت ایران با چشم خود خواهد دید که اسلام سنگرهای کلیدهای جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد ما در مسیر پیروزی های خیره کننده هستیم و نظام سلطه در روند اضمحلال، فروپاشی و ضعف و زبونی قرار دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: سفر رییس جمهور آمریکا به مناطق اشغالی نیز نمی‌تواند این روند فروپاشی را تغییر دهد و انقلاب اسلامی با یک برنامه بلند مدت و راهبردی کار خود را آغاز کرده است.

وی ابرای کرد: پیروزی انقلاب در منظومه فکری رهبری اولین مرحله تکاملی و دومین مرحله آن استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و عظمت و بزرگی انقلاب باید در این دوران جنگ ترکیبی دشمن بوسیله جهاد تبیین بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سردار سلیمانی در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: یکی از اهداف انقلاب، تشکیل حکومت اسلامی و تحقق دولت اسلامی و استقرار و زمینه سازی برای ظهور خورشید عظمای ولایت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه