English

آتشپاد دوم حسن نجمی:

مهار حریق در یک مرکز درمانی مشهد

مدیر منطقه۲ عملیات آتش نشانی مشهد بیان کرد: حوالی ساعت ١٠ امروز در پی اعلام مشاهده آتش و دود از یکی از اتاق های یک مرکز درمانی در خیابان کوهسنگی ،آتش‌نشانان و نجاتگران برای مهار حریق به این محل اعزام شدند.

مهار حریق در یک مرکز درمانی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد دوم حسن نجمی مدیر منطقه۲ عملیات آتش نشانی مشهد در خبری اعلام کرد: آتش‌نشانان ، حریق در قسمت تاسیسات برق یک مرکز درمانی در خیابان کوهسنگی این شهر را مهار کردند.

آتشپاد نجمی در ادامه این خبر اضافه کرد: حوالی ساعت ١٠ امروز در پی اعلام مشاهده آتش و دود از یکی از اتاق های یک مرکز درمانی در خیابان کوهسنگی ،آتش‌نشانان و نجاتگران از ٦ ایستگاه به همراه ۲دستگاه خودرو نردبان و خودرو ویژه تهویه هوا (توربوفن) به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر منطقه۲ عملیات آتش نشانی مشهد همچنین ادامه داد: آتش سوزی در قسمت داکت برق یکی از اتاق های این مجموعه درمانی رخ داده بود که مهار و از سرایت آتش به داخل بخش های بستری بیماران جلوگیری شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به دود گرفتگی برخی از طبقات،آتش نشانان نسبت به از بین بردن دود گرفتگی طبقات این مجموعه با استفاده از تجهیزات ویژه و خودرو تخصصی تهویه هوا اقدام کردند.

آتشپاد نجمی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق آتش سوزی در دست بررسی است و هزار و ٨٠٠ آتش نشان در ٥٤ ایستگاه آتش نشانی کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه