English

برگزاری کارگاه آموزش مربیان تئاتر بچه‌های مسجد در شیراز

کارگاه منطقه‌ای آموزش مربیان تئاتر بچه‌های مسجد به همت حوزه هنری استان فارس با حضور علاقه‌مندانی از ۶ استان کشور در شیراز آغاز به کار کرد.

برگزاری کارگاه آموزش مربیان تئاتر بچه‌های مسجد در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: کارگاه منطقه‌ای آموزش مربیان تئاتر بچه‌های مسجد، با شرکت حدود ۷۰ هنرمند عرصه نمایش مسجدی، از ۶ استان جنوبی و مرکزی کشور در شیراز آغاز شده است و تا ١٦ تیرماه جاری ادامه دارد.

اصغر گروسی گفت: کارگاه یاد شده یکی از دوره‌های سلسله برنامه محرابیان است که در این رویداد آموزشی، هنرمندانی از استان‌های فارس، اصفهان، یزد، چهارمحار و بختیاری، کرمان و بوشهر، حضور دارند.

گروسی افزود:استاد محمدرضا آزاد و سید حسین فدایی حسین مدیریت این دوره را به عهده دارند. در این دوره که بیش از ٩٠ نفر شرکت کرده‌اند، در خصوص مفاهیم تئاتر مسجدی، شکل کار کارگردانی و بازی، آموزش‌هایی توسط مربی و کارگردانان ارائه می‌شود.

گروسی به حضور مسئولین واحد هنرهای نمایشی حوزه های هنری استان های میهمان اشاره و گفت: این کارگاه فرصتی است تا زمینه هم افزایی و تبادل توان هنری استان های شرکت کننده فراهم گردد و انشالله بتوانیم در ماه های آتی بتوانیم شاهد رویداد های مشترک کیفی از سوی استان‌ها باشیم.

وی گفت: در روز پایانی این کارگاه آموزشی ، نشست مدیران حوزه‌های هنری شش استان کشور و کارشناس مسئولین واحد نمایش برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه