English

در سومین نشست شورای فنی استان یزد؛

تامین و توزیع سیمان مورد نیاز پروژه های عمرانی استان یزد مورد بررسی قرار گرفت

اولویت اول شورای فنی در سومین نشست شورای فنی استان که هفته گذشته در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد ضرورت تامین و توزیع سیمان در پروژه‌های عمرانی استان بود.

تامین و توزیع سیمان مورد نیاز پروژه های عمرانی استان یزد مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در سومین نشست شورای فنی استان یزد بررسی شد تامین و توزیع سیمان پروژه‌های استان، اولویت اول شورای فنی در سومین نشست شورای فنی استان که هفته گذشته در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد بر ضرورت تامین و توزیع سیمان در پروژه‌های عمرانی استان مورد تاکید و در صدر نظارت و اولویت‌های این شورا قرار گرفت. به نقل از روابط عمومی سازمان، در این نشست که مدیران شرکت‌های گروه صنعتی و معدنی سیمان تجارت مهریز و سیمان نائین نیز حضور داشتند، محمد جواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به وضعیت نامناسب عرضه سیمان در استان، گفت: اولویت این دو شرکت تولیدکننده سیمان باید تامین نیاز استان باشد. ابوالحسینی با تاکید بر اینکه سیمان مورد نیاز پروژه‌های استان باید با قیمت مصوب به دستگاه‌های اجرایی عرضه شود، خواستار توزیع سیمان به بهترین نحو ممکن در راستای خارج شدن بازار از التهاب شد. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به ضرورت تقویت پیمانکاران بومی استان اشاره کرد و بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی استان باید پیمانکاران بومی استان را حمایت کنند.

محمد دهقان مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به تشریح دستورکارهای سومین نشست شورای فنی استان پرداخت و گفت: کتابچه آیین‌نامه روش کار این شورا به همراه وظایف کارگروه‌های ذیل این شورا تهیه و در اختیار اعضاء قرار گرفته است.

در ادامه محمدرضا ارجمند دبیر کارگروه پیمان و ضوابط شورای فنی استان نیز به ارایه گزارش‌هایی از برگزاری نشست‌های این کارگروه پرداخت و درخواست‌های دستگاه‌های اجرایی و بررسی‌های صورت گرفته در این خصوص را تشریح کرد.

سپس جواد ملانوری دبیر کارگروه آموزش و ترویج ضوابط فنی و اجرایی شورای فنی استان گزارشی از جلسات این کارگروه ارایه کرد و گفت: در سال 1400، تعداد 5 جلسه کارگروه آموزش برگزار شد که نظریات کارشناسی 2 نشست آن در سال گذشته به تصویب شورای فنی استان رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه